مربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مقابل الاهلی بازنده نشود و بتواند یک امتیاز از این تیم بگیرد برایش برد محسوب می شود.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با فارس در مورد دیدار امشب پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: واقعیت این است که فوتبال قاره اسیا نسبت به 30 یا 40 سال پیش تغییرات زیادی داشته و دیگر نمی توانید بگویید چند کشور درجه یک و ممتاز هستند و چند کشور هم درجه دو و چند کشور در جه سه در فوتبال داریم! در جام ملت ها دیدید که برخی از این تیم های ملی درجه دوم قهرمان شدند. همین اتفاقات در فوتبال باشگاهی آسیا هم دیده می شود. هرچند باشگاه های عربی حوزه خلیج فارس بازیکنان ستاره و بین المللی را جذب کرده اند و خود را تقویت کرده اند و در این زمینه اصلا قابل رقابت با آنها نیستیم.

وی افزود: وقتی تیم های ما هنوز در به در به دنبال زمین و ورزشگاه مناسب می گردند و در مسایل ابتدایی فوتبال مشکل داریم نمی توانیم به دنبال جذب ستاره ها باشیم و از نظر اقتصادی هم مشکل داریم بنابراین مسئولان باید ابتدا تکلیف باشگاه ها و اهالی فوتبال را روشن کنند و بگویند واقعا می خواهند فوتبال داشته باشیم یا نه؟ اگر نمی خواهند خب اشکالی ندارد ما در فوتبال تبدیل به کشوری مثل بنگلادش می شویم! یک فوتبال درجه سه و.. اما اگر فوتبال را می خواهند باید ورزشگاه های مناسب برای فوتبال و باشگاه های ما مهیا کنند.

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس کار بسیار سختی مقابل الاهلی خواهد داشت دستمزدی که این باشگاه به بازیکنان خارجی می دهد ما اصلا نمی توانیم چنین پرداختی داشته باشیم! حتی گاهی دستمزد بازیکنان ایرانی را هم باشگاه ها نمی توانند به موقع پرداخت کنند با این حال در بازی امشب خط هافبک ها نقش تعیین کننده ای دارند و می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. ابراهیمی در مورد اینکه سرمربی پرسپولیس از برد سخن گفته ، اظهار داشت: قطعا سرمربی باید از برد صحبت کند اما بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود و اگر پرسپولیس مقابل الاهلی بازنده نشود و بتواند یک امتیاز از این تیم بگیرد برایش برد محسوب می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)