مربی اسبق پرسپولیس گفت:در سال 1378 ما و استقلال به فینال رسیدیم و 2 بر یک برنده شدیم و پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با فارس در مورد صد و یکمین دربی پایتخت که چهارشنبه برگزار می شود، اظهار داشت: این فینال 24- 25 سال پیش تکرار شده بود. در سال 1378 ما و استقلال به فینال رسیدیم و 2 بر یک برنده شدیم و پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد. آن زمان علی پروین مدیرفنی بود و من سرمربی پرسپولیس بودم. آن زمان هم ما قهرمان لیگ هم شده بودیم و دو جام را گرفتیم. جالب است اما فصل بعدش وقتی قهرمان لیگ شدیم از جام حذفی کنار کشیدیم و گفتیم حوصله جام حذفی و قهرمانی در این جام را نداریم چون اولویت ما روی تیم و بازیکنان بود و در آن فصل بعد از انصراف پرسپولیس، این استقلال بود که قهرمان جام حذفی شد!

وی افزود: در حال حاضر هم پرسپولیس قهرمان لیگ شده ولی از نظر حیثیتی این بازی اهمیت زیادی دارد. هواداران هر دو تیم می خواهند که تیمشان پیروز شوند. مربیان هم در رختکن همیشه می گویند نباید بازنده دربی شویم اما این مسابقه یک برنده باید داشته باشد. امیدوارم حساسیت زیادی باعث نشود که بازی با کیفیتی را شاهد نباشیم. امیدوارم این حساسیت به برگزاری یک مسابقه با کیفیت کمک بیشتری کند. شانس هر دو تیم هم برای برد یکسان است فقط امیدوارم بازی به جنجال و حاشیه کشیده نشود.

ابراهیمی با اشاره به زمان مربیگری خود در پرسپولیس گفت: آن زمان رسم بود بازیکنان استقلال وپرسپولیس شام مشترک می خوردند و در ضیافتی دوستانه شرکت می کردند تا فردا در میدان باهم رفیق باشند اما این شام مشترک انگار تاثیر معکوس می گذاشت و در زمین گاهی شاهد اتفاقات جنجالی زیادی بودیم!

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه بازی در 90 دقیقه تمام خواهد شد یا به پنالتی کشیده می شود، گفت: احتمال دارد بازی به ضربات پنالتی بکشد که در آنصورت با توجه به آمادگی بیشتر بیرانوند شانس پرسپولیس بیشتر خواهد بود زیرا بیرانوند پنالتی گیرتر از دروازه بان استقلال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)