سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: این یک امتیاز به درد هیچ کدام نخورد اما ما توانستیم ۴۰ امتیازی شویم.

فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: تصور می‌کنم حساسیت بازی امروز باعث شد خیلی زود به گل برسیم و این موضوع خود به خود کار را برای ما سخت کرد. آنها می‌خواستند از بازیکنان ملی‌پوش شان استفاده نکنند، اما در ادامه قصد داشتند از سرعت رضایی و خستگی ما استفاده کنند. می‌دانستیم رضا نوروزی می‌تواند به ما کمک کند و هادی نوروزی نیز برای ما خطرناک بود. چند خطا در پشت محوطه جریمه ما صورت گرفت که خطرناک بودند اما بعد از باخت 4 بر یک در جام حذفی مقابل پرسپولیس، راحت‌تر با این تیم بازی کردیم. اما خستگی بازیکنان و عدم آمادگی یعقوب کریمی باعث شد از شرایط ایده‌آل دور باشیم. کیفیت بازی هم فکر می‌کنم بالا بود.

وی در مورد اینکه کیفیت بازی بالا نبود، گفت: شاید بتوانم بگویم امروز حق با شما باشد اما در مجموع فوتبال ما رو به جلوست. شما بازی‌های قبلی ما را ندیده‌اید و این دیدگاه شماست که ما در نیم فصل دوم بهتر بازی نمی‌کنیم. اشتباه بازیکنانم این بود که پاس‌های اشتباه می‌دادند وگرنه به جز سانتر فشنگچی سایر مسیرها را بسته بودیم و حتی اجازه ندادیم از پشت مدافعان ما استفاده کنند. می‌دانید که ما میزبان بودیم اما مقابل تماشاگران حریف بازی می‌کنیم. تلاش خواهیم کرد در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم.

وی در مورد اینکه با این یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نخورد گفت: این یک امتیاز به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد اما ما با همین تک امتیاز 40 امتیازی شدیم. هر جا که باشم تلاش می‌کنم تیمم موفق باشد. چون که 100 آید 90 هم پیش ماست. دیروز تمام تیم‌های بالای جدول پیروز شدند و کار خیلی سخت است اما تلاش می‌کنیم از تمام تیم‌های بالای جدولی امتیاز بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)