پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم راه‌آهن سورینت گفت: شاید برخی از ورزشگاه‌ها از تختی بهتر باشند اما برخی هم از ورزشگاه تختی کیفیت بدتری دارند و بازی در ورزشگاه آزادی هم به سود پرسپولیس بود.

منصور ابراهیم در نشست خبری پیش از بازی فردا با پرسپولیس گفت: دیدار ما با پرسپولیس جدال انگیزه بازیکنان و مربیان است. بازیکنان راه‌آهن سورینت با مربی فصل گذشته خود روبرو می‌شوند، ضمن اینکه دیدار با پرسپولیس همواره حساسیت خاص خود را دارد و همه تیم‌ها مقابل این تیم همواره با انگیزه به میدان می‌روند که این انگیزه در بازیکنان ما هم وجود دارد.

وی ادامه داد: انگیزه بالایی در تیم ما وجود دارد که بتواند در این بازی یک نتیجه خوب را ثبت کند. در بازی فردا نه با احساس بلکه باید با منطق باشیم تا بتوانیم با قدرت کار خود را پیش ببریم. نگاه ما به آینده است که با جذب بازیکنان جدیدی که وارد خانواده راه‌آهن سورینت می‌شوند بتوانیم با قدرت بیشتری پیش برویم.

ابراهیم‌زاده درباره کیفیت چمن ورزشگاه تختی عنوان کرد: آیا ورزشگاه‌هایی که پرسپولیس یا استقلال در خارج از تهران به آنها می‌روند را با تختی مقایسه کرده‌اید؟ شاید برخی از آنها از تختی بهتر باشند اما برخی هم از ورزشگاه تختی کیفیت بدتری دارند. به هر صورت میزبانی در این ورزشگاه حق تیم راه‌آهن است و این فرصتی است که تیم‌های تهرانی به غیر از استقلال و پرسپولیس بتوانند در آنجا از حریفان خود میزبانی کنند. اگر هم کیفیت چمن ورزشگاه مشکلی داشته باشد به ضرر هر 2 تیم است. اگر بازی در ورزشگاه آزادی بود به سود کدام تیم بود؟ طبیعی است که به سود پرسپولیس بود.

سرمربی راه‌آهن سورینت درباره بحث‌های پیش آمده میان علی دایی و باشگاه راه‌آهن و اختلافات 2 باشگاه تاکید کرد: مسائلی که مطرح شده به مجموعه کادرفنی و بازیکنان راه‌آهن ارتباطی پیدا نمی‌کند و ما نیز به آن فکر یا درباره‌اش صحبت نمی‌کنیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم هر کسی در کار خود با پاکی و صداقت رفتار کند و تمامی کسانی که در فوتبال حضور دارند از مربی و داور گرفته اعتقاد بالایی به پاکی و صداقت داشته و کار خود را صادقانه انجام دهند چون همه مردم دارای فطرت پاک هستند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا برای بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس بازیکنانش مانند بازی با تالار وحدت همدان دچار تغییر پست خواهند شد یا خیر عنوان کرد: شرایط در بازی قبل فرق می‌کرد و می‌خواستیم سعی کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که تا به حال کمتر برای ما بازی کرده بودند. همانطور که دیدید تا دقیقه 60 سه تعویض انجام دادیم چون به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بودیم تا برای مسابقات آینده آسیبی نبینند مثل پرسپولیس که در بازی با پدیده به بازیکنان اصلی‌اش استراحت داده بود. مطمئنا شرایط هر بازی با هم فرق می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی پرسپولیس محروم و مصدومی دارد اظهار داشت: کماکان میلاد نوری و والری الکسانیان مصدوم هستند.

سرمربی راه‌آهن در خصوص در پاسخ به این سوال که نوری چه زمانی شرایط بازی کردن پیدا می‌کند گفت: متاسفانه روی قوزک پای نوری غضروف‌هایی به وجود آمده و به خاطر همین تیم پزشکی راه‌آهن مدارک این بازیکن را به آلمان فرستاده تا ببنیم وضعیتش چطور است و آیا می‌تواند عمل کند یا خیر؟ از آنجایی که روی این قسمت از پا عصب‌های زیادی وجود دارد بحث سلامت نوری از همه چیز برای ما مهمتر است.

ابراهیم‌زاده در خصوص صعود تیم نوجوانان ایران به دور حذفی بازی‌های جام‌جهانی گفت: ابتدا به بچه‌های تیم ملی و تمام باشگاه‌هایی که در رده پایه کار می‌کنند تبریک می‌گویم و باید به دوستی‌مهر و همکارانش و بازیکنان خداقوت بگویم. فقط یک مسئله در مورد این تیم وجود دارد این است که بازیکنان بسیار دونده و درگیرانه بازی می‌کنند و در این شرایط باید کمی هم منطقی باشند چون همه فوتبال احساسی نیست.

وی ادامه داد: مقابل کانادا و آرژانتین یک بر صفر جلو افتادیم و بعد بازی مساوی شد و حتی در بازی آخر هم با اینکه جلو بودیم احساسی برخورد می‌کردیم. آن حرکات ترکیبی که قبلا از این تیم دیده بودم در این 3 بازی ندیدم و حتما باید به این مسئله توجه شود هرچند معتقدم آقای دوستی‌مهر به این مورد توجه کافی دارند و تیم‌های مقابل را آنالیز می‌کند. ما باید به این تیم انرژی بدهیم و آنها را راهنمایی کنیم.

سرمربی راه‌آهن درباره بازی نوجوانان ایران مقابل نیجریه و همچنین اینکه آیا شناختی از نیجریه دارد گفت: بازی تیم نیجریه را ندیدم اما می‌دانم که همیشه این تیم در رده پایه جزو تیم‌های قدرتمند بوده و دارای خصوصیات سرعتی و قدرتی است. مطمئنا بازی سختی در انتظار ملی‌پوشان ماست  چون نیجریه توانسته عراق را در مرحله گروهی با تعداد گل بالا شرکت بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)