سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر سیدجلال حسینی شرایط حضور در تیم ما را داشته باشد خوشحال می‌شویم که او به پیکان ملحق شود.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اردوی ترکیه پیکان، اظهار داشت: فکر کنم اردوی بسیار خوبی بود ما هر روز دو نوبت تمرین می‌کردیم و سه بازی دوستانه با نمایندگان تیم‌های رومانی، عربستان و ترکیه برگزار کردیم که فکر می‌کنم بازیکنان به خوبی محک خوردند.

وی ادامه داد: با سه سبک متفاوت بازی کردیم و امیدوارم بتوانیم با قدرت لیگ را آغاز کنیم. در هفته ابتدایی با سپاهانی بازی داریم که ثبات داشته است و همچنین بازیکنان تأثیرگذار به این تیم اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد شناختش از سپاهان، تصریح کرد: در اینکه از سپاهان شناخت داریم شکی نیست هم‌اکنون همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند اما مهم ثبات این تیم بوده است که نسبت به ما که تازه شکل گرفته‌ایم نکته مهمی است. سپاهان مهره‌های خوبی جذب کرده است و ما هم تلاش می‌کنیم با قدرت لیگ را آغاز کنیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص حضور پیکان در جام شهدا تصریح کرد: ما ممکن است که در تورنمنت چهار جانبه شرکت کنیم اگر این مسابقات برگزار شد و توانستیم در رقابت‌ها شرکت کنیم دیدارهای دوستانه خوبی خواهد بود وگرنه به دنبال بازی‌های دوستانه دیگری خواهیم بود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی جذب سیدجلال حسینی را پیشنهاد داده و آیا مدافع سرخ‌پوشان در لیست او حضور دارد، تأکید کرد: در اینکه سیدجلال بازیکن خوب وبزرگی است شکی نیست اما رسانه‌ها اعلام کردند که او با تیم قطری به توافق رسیده است.

ابراهیم‌زاده در واکنش به اینکه حسینی خودش امضای قرارداد با باشگاه قطری را رد کرده، گفت: اگر سیدجلال شرایطش را داشته باشد که به تیم ما اضافه شود ما هم خیلی خوشحال می‌شویم.

وی در مورد اینکه سهمیه لیگ برتری پیکان به پایان رسیده و در صورت جذب سیدجلال باید جابجایی صورت گیرد، گفت: بله، اگر بخواهیم حسینی را جذب کنیم باید جابجایی صورت گیرد که در آن موقع تصمیم خواهیم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)