سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در جام حذفی تیم‌ها ریسک می‌کنند و ما هم شانس این را داریم که مقابل پرسپولیس پیروز شویم.

  •  
  •  
  •  

فارس: منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این بازی حذفی است و شرایطی که دارد می‌تواند نوعی ریسک داشته باشد و تیم‌ها برای موفقیت حمله کنند و مسیری که در جام حذفی می‌توان طی کرد در لیگ باید در 34 هفته پشت سر گذاشت. پس ما و پرسپولیس با انگیزه تمام به این مسابقه وارد می‌شویم.پرسپولیس در چند سال اخیر همواره در جام حذفی مدعی بوده است.

وی ادامه داد: تغییرات اخیری هم که در تیم پرسپولیس صورت گرفته و در نوع و شیوه بازی آنها نیز تاثیر‌گذار بوده انگیزه حریف را زیاد کرده است. ما یک تیم جوان و باانگیزه هستیم و سعی می‌کنیم که مقابل پرسپولیس که تماشاگران زیادی دارد بازی خوبی ارائه کنیم.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: می‌دانیم فقط یک بازی است البته شرایط فیزیکی بازیکنان ما با بازیکنان حریف متفاوت است. 10 روز از آخرین بازی آنها می‌گذرد اما ما 48 ساعت پیش بازی داشتیم. با این حال انگیزه در این مسابقه حرف اول را می‌زند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه گفته است بهتر است با تیم دوم مقابل پرسپولیس بازی کنیم گفت: مسلما مدیریت باشگاه حق دارد که در مورد مسائل مختلف صحبت کند، همان طور که ما میزبان مسابقه هستیم و حتی می‌توانیم زمین مسابقه را هم تعیین کنیم اما در نهایت شرایطی پیش آمد که نهایت همکاری از طرف ما انجام شد زیرا باشگاه ما می‌خواهد فوتبال رشد و پیشرفت کند.

در مورد تصمیمات دیگر هم باید بگویم همه ما به عنوان مجموعه باشگاه تصمیم می‌گیریم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه شورای تامین با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی مخالفت کرده است گفت: شما ظاهراً وابستگی نزدیکی به پرسپولیس دارید و از اینکه به عنوان یک پرسپولیسی حق میزبانی را به ما دادید تشکر می‌کنم اما از قسمت آخر حرف شما شروع می‌کنم. اینکه شما گفتید شاید ما پیروز شویم؛ بله این شانس را داریم که پیروز شویم اما شما و همه کسانی که به فوتبال احاطه داریم می‌دانید که مسئولان برگزاری مسابقه سازمان لیگ و فدراسیون هستند. آیا آنها نظر شورای تامین را نمی‌دانند؟ پس آنها می‌دانند و وقتی این تصمیم گرفته شد همه باید از آن دفاع کنند. در اصفهان هم حداکثر 12 هزار تماشاگر می‌تواند به ورزشگاه بیاید شاید در آنجا هم 20 هزار تماشاگر بخواهند به ورزشگاه بیایند. البته تاکید می‌کنم حق مردم است که بازی را تماشا کنند.

وی ادامه داد: از نظر خود من و بازیکنان بهتر است که مقابل جمعیت زیاد توانایی‌های خود را نشان دهیم و بازی در ورزشگاه آزادی هیجان‌انگیز‌تر است اما در مورد مسائل مدیریتی ورود نمی‌کنم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه چرا بازی در ورزشگاه اختصاصی نفت برگزار نمی‌شود گفت: آن طور که باشگاه ما به ای اف سی اعلام کرده 2 ورزشگاه خانگی داریم یکی ورزشگاه دستگردی و دیگری ورزشگاه یادگار امام قم است. در ورزشگاه دستگردی به نظر من هم ظرفیت برگزاری این مسابقه نیست اما اینکه آیا این بازی می‌توانست در قم برگزار شود یا نه مسئله‌ای است که به مدیریت بر می‌گردد.

سرمربی نفت در مورد اینکه شما در لیگ یک بازی کسل‌کننده با پرسپولیس داشتید گفت: در آن مسابقه بازیکنان در نیمه اول از نظر ذهنی تحت تاثیر پرسپولیس قرار گرفتند اما در نیمه دوم ما مسلط‌تر بودیم و شرایط ما بهتر بود. قطعا در بازی حذفی که دو تیم ریسک می‌کنند بازی خوبی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و ممکن است این مسابقه 120 دقیقه هم طول بکشد بنابراین ما مربیان برای دقایق مسابقه برنامه داریم و اینکه آیا اصلا در جریان 90 دقیقه گلی رد و بدل می‌شود یا نه نیز سوال‌‌هایی مطرح است، امیدوارم بتوانیم فوتبال خوبی ارائه کنیم.

سرمربی نفت در مورد اینکه قرار است امروز جلسه کمیته انضباطی سوشا مکانی برگزار شود گفت: این مسئله به مدیریت باشگاه بر می‌گردد اما اگر سوالی در مورد قبل از آن دارید بپرسید من جواب می‌دهم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سوشا مکانی به صورت شما مشت زده است گفت: به نظر شما شخصیت من به گونه‌ای است که با بازیکن درگیر شوم؟ اما اینکه در مجموعه‌ باشگاه ابراهیم‌زاده تنها نیست و در کادر فنی هر کسی مسئولیت خودش را دارد بحثی جداست. مربی دروازه‌بانی ما به روش خاص کار می‌کند و خوشحالم که در هر تیمی که بوده‌ام مربی دروازه‌بان‌‌ها به گونه‌ای کار کرده‌‌اند که دروازه‌بان‌های آماده‌ای تحویل فوتبال داده‌ایم. شهاب گردان و محمد‌باقر صادقی در ذوب آهن. آنها را به تیم ملی دادیم. سوشا مکانی را هم در همین امسال به تیم ملی دادیم.

وی ادامه داد: مکانی بعد از بازی با فولاد به تیم ملی رفت و از ناحیه کمر آسیب دید که پزشکان برای او چند جلسه استراحت نوشتند. او در بازی با راه‌آهن و مس به همین دلیل غایب بود و بعد که سر تمرین آمد به حرف مربی دروازه‌بانی تیم گوش نکرد و از دستورات او تمکین نکرد. به همین دلیل به او گفتیم که نمی‌توانی کار کنی اما هیچ کدام از اتفاقاتی که شما می‌گویید نیست. ما باشگاه داریم و باید به آن احترام بگذاریم.

ابراهیم‌زاده در مورد حضورش در جدول رده‌بندی مربیان جهانی گفت: خوشحالم که به عنوان یک مربی ایرانی در این فهرست قرار گرفتم اما تمام این اتفاقات مربوط به زمانی است که با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و هر مربی‌ای که در چنین مسابقاتی قرار بگیرد و آن امتیاز‌ها را بگیرد به نام او ثبت می‌شود. امیدوارم که من هم مثل بقیه مربیان ایرانی بتوانم تاثیر‌گذار باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)