مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال گفت: ژوزه با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و شاید این شایعات مذاکراتش با تیم خارجی بازارگرمی باشد و یا اینکه مربوط به دلالان باشد.

 

ابراهيم آشتياني پيشكسوت فوتبال افزود: اميدوارم تيم ملي ايران در ادامه وضعيت بهتري پيدا كند چرا كه در حال حاضر چندان قوي عمل نكرده است.

 

وي ادامه داد: تيم ملي ايران در مقابله با حريف خود مسلط نبود در حالي كه اردن تيم درجه 2 آسيايي است و ما مقابل آنها روي جريان بازي سوار نبوديم.

 

نبايد دستمان براي لبنان رو مي شد
آشتياني در خصوص تيم ملي بيان داشت: در سال 1974 و جام جهاني مونيخ و در بازي آخر كه از آسيا و اقيانوسيه يك تيم به مرحله بعد صعود مي كرد ما طي يك اردو به نيوزلند رفتيم و يك هفته آنجا بوديم و همين مسئله باعث شد تا علاوه بر مصدوم شدن تعداد زيادي از بازيكنان، زير و بم ما براي تيم استراليا شناخته شود.

 وي ادامه داد: حتي مطبوعات آن كشور همه چيز را در مورد بازيكنان ما مي دانستند و حتي راه هاي نفوذ به تيم ما يا تركيبات و مكملات هر بازيكن را مي دانستند و همه شرايط تيم ما را آناليز كرده بودند.

وي ادامه داد: به نظرم نبايد ايران در اردن تمرينات را انجام مي داد چون ما هر چقدر ناشناخته تر باشيم به نفع ماست تا آنها تدبير خاصي روي جريان بازي نداشته باشند.

وي تاكيد داشت: در بازي كه ديدم تيم ملي ايران قدرتمند نبود و البته اشكال از سرمربي تيم نيست. همه تيم مربوط به سرمربي نمي شود و در جام جهاني فرانسه در بازي آخر مربي نداشتيم.

وي ادامه داد: اثر مربي در يك تيم در نهايت 20 درصد است و خروجي ليگ ما صفر است، با وجود اين همه هزينه و خرج هنوز نتوانسته ايم يك بازيكن به فوتبال ملي خود معرفي كنيم.

وي بيان كرد: در سال 98، علي دايي، كريم باقري، خداداد عزيزي، ميناوند، عابدزاده و مهدوي كيا از ليگ ما بيرون آمدند ولي  در حال حاضر به قدری دلال ها در لیگ ما حاشیه سازی کردند که دیگر بازیکنان جوان در تیم ملی خود نداریم. وی افزود: میانگین سنی تیم ملی بسیار بالاست و لیگ سازنده ای نداریم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان درجه 3 و 4 خارجی به لیگ ما آمده اند و وضعیت نابه سامانی برای لیگ برتر بوجود آورده اند.

پرسپولیس هافبک دفاعی ندارد
آشتیانی در خصوص تیم پرسپولیس بیان کرد: بی انگیزشی در میان بازیکنان تیم پرسپولیس باید توسط کادر فنی و سر مربی از بین برود. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد که در تیم ملی نیز حضور دارند.

وی تاکید کرد: معتقدم در تیم پرسپولیس در برخی از پست ها، 6-5 بازیکن درجه یک داریم. مثلا مهاجمان خوبی در این تیم وجود دارد ولی در عوض این تیم هافبک دفاعی قدرتمندی ندارد.

وی تاکید کرد: پرسولیسی ها باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا بتوانند از داشته های خود نهایت استفاده را ببرند.

وی در خصوص شایعه مذاکره ژوزه با تیم کازابلانکایی بیان داشت: برخی خبرها حکایت از مذاکراتی می دهد که البته ژوزه با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و اگر خبر مذاکرات از جانب خود وی مطرح شود بازار گرمی است و اگر دلالان چنین موضوعی را مطرح کرده اند مسئله دیگری است و آنها تنها به فکر منافع شخصی خود و درآمد زایی برای خودشان هستند.

من بودم 2 سهمیه به ایران می دادم آشتیانی در خصوص سهمیه آسیایی ایران بیان داشت: اگر من نماینده AFC  بودم نهایتا 2 سهمیه آسیایی به ایران می دادم چرا که استادیوم های خوبی نداریم و تیم های باشگاهی مان سطح پایین دارند.

وی تصریح کرد: تیم های باشگاهی ما حتی سرخابی ها نیز قوی نیستند و هزینه زیادی پرداخت می کنیم و همین هزینه ها نیز به هدر می رود.

وی ادامه داد: در مسابقات اسیایی تیم هایی مثل عربستان، امارات و قطر تیم های باشگاهی بسیار خوبی را روانه مسابقات می کنند و ما حتی اگر 10 سهمیه آسیایی هم داشته باشیم در این رقابت ها موفق نخواهیم بود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)