ابراهیم اسدی کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: در پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذار وجود دارد و به همین دلیل انتظارات بیشتری از این تیم می رفت.

ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل حرکت سینوسی داشت و به رغم اینکه هفته های زیادی صدرنشین بود اما صدر جدول را از دست داد و حالا در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد که برای هواداران، این موضوع جالب نیست.

وی افزود: تیمی که بخواهد قهرمان شود نباید امتیازات لازم را به راحتی از دست بدهد. تیم گل محمدی با اینکه ۸ امتیاز از استقلال پیش بود اما حالا با یک امتیاز کمتر پایین تر از رقیب سنتی قرار دارد. البته فاصله سرخپوشان تا صدر جدول زیاد نیست و هنوز هم فرصت وجود دارد تا تیم گل محمدی جبران مافات کند و امتیازات لازم را کسب کند و به صدر برسد.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس پتانسیل پس گرفتن صدر جدول را دارد می تواند در هفته های پیش رو این عقب‌ماندگی را جبران و دوباره هواداران و امیدوار کند.

کاپیتان سرخپوشان در پایان تاکید کرد: تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان در این تیم هستند که می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند بنابراین با بودن این بازیکنان تاثیرگذار انتظارات بیشتر از پرسپولیس می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)