پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته انتظارات از این تیم بالاست.

ابراهیم اسدی در خصوص شرایط پرسپولیس برای فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه اسکلت کلی تیم تغییر چندانی نکرده است. در چند پست هم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. آنهایی هم که تازه به پرسپولیس آمده‌اند بازیکنان با کیفیتی هستند. مثلا کنعانی زادگان خودش یک صخره است و در دفاع بی نظیر بازی می‌کند. به نظر من کسی که می‌خواهد به پرسپولیس بیاید باید جاه طلب باشد تا بتواند بیشتر پیشرفت کند. تنها موردی که در پرسپولیس می‌بینم عدم جذب مهاجم شش دانگ و گلزن است. پرسپولیس در فصل قبل نیز این مشکل را داشت و با توجه به جدایی آل کثیر باید دو مهاجم گلزن به جمع سرخپوشان اضافه شود.

اسدی در خصوص جدایی آل کثیر از پرسپولیس و پیوستن به سپاهان گفت: عیسی بازیکن خوبی است و در دربی گل بسیار مهمی زد این سه امتیاز برای قهرمانی پرسپولیس مهم بود و قیمت عیسی بالا رفت. به نظر من پرسپولیس باید او را نگه می‌داشت چراکه در بازی‌های حساس توان گلزنی را نشان داده بود.

کاپیتان سابق سرخپوشان درباره جذب مهاجمان خارجی نیز خاطر نشان کرد: همه ما پرسپولیسی‌ها انتظار داریم بازیکنان خارجی با کیفیتی به تیم پرسپولیس اضافه شوند. لئاندرو پریرا و بازیکنانی از این دست کارایی لازم را ندارند و نشان داد بازیکن بی کیفیتی است. او فقط متولد برزیل بود و فوتبالش از لیگ یک ایران هم پایین تر بود. باید مهاجمی را جذب کنیم که دو برابر مهاجم داخلی گل بزند نه اینکه در نیم فصل فقط یک گل بزند.

اسدی در پایان گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته انتظارات از این تیم بالاست ولی تیم گل محمدی در عمل نشان داده یک تیم متحد و حرفه ای است. با این وجود فکر می‌کنم پرسپولیس باز هم مدعی اول قهرمانی است و قهرمانی برای پرسپولیسی‌ها عادت شده است. تیم‌های دیگر مدعی برای عنوان دومی و سومی رقابت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)