پیشکسوت پرسپولیس گفت: یورگن لوکادیا از پرسپولیس رفته است و دیگر هم باز نخواهد گشت. سن و سال شیخ دیاباته هم به گونه‌ای است که خیلی نمی‌توان روی او در طول فصل حساب باز کرد.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است گئورگی گولسیانی می‌تواند سید جلال حسینی دوم در این تیم باشد. ابراهیم اسدی در این رابطه و همچنین موارد دیگر صحبت‌هایی انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

این یک امتیاز و آن یک امتیاز

به نظرم یک امتیاز بازی دربی خیلی هم بد نبود. به هر حال این یک بازی سنتی و خاص است که نباختن در آن در اولویت است. پرسپولیس در حالی که گل اول را زده بود، ۲ گل خورد و نزدیک بود دربی را ببازد اما در واپسین دقایق گلی زد که همه چیز را جبران کرد. من احساس کردم که همان یک امتیاز هم به درد پرسپولیس می‌خورد اما حکایت پیکان چیز دیگری بود. پرسپولیس باید پیکان را می‌برد اما بدون مهاجم بازی کرد و به دروازه این تیم نرسید. یک امتیاز بازی با پیکان برخلاف دربی اصلا به درد پرسپولیس نمی‌خورد و حتی به نوعی آزاردهنده است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در چنین مسابقاتی حتما پیروز شود اما متأسفانه پرسپولیس در غیاب لوکادیا و بدون مهاجم بازی را شروع کرد و به این هدف نرسید.

سیدجلال را در دربی دیدم

گئورگی گولسیانی به نظر من یک مدافع حرفه ای از جنس سیدجلال حسینی است. کاش به جای یورگن لوکادیا، مدافع گرجستانی پیراهن شماره ۴ پرسپولیس را می‌پوشید. من این حرف را فقط به خاطر ۲ گلی که او در دربی زد نمی‌گویم. هر چند زدن ۲ گل در دربی آن هم توسط یک مدافع کار بسیار دشواری است اما از نظر من حرفه ای گری و مصاحبه‌های بعد از بازی گولسیانی نشانه پختگی این بازیکن است. در سالی که ما جلال حسینی را از دست دادیم، خرید گولسیانی بهترین انتخاب ممکن بود و امیدوارم او حداقل دو یا سه سال دیگر در پرسپولیس توپ بزند. گولسیانی بر خلاف لوکادیا به قرارداد خودش هم پایبند بوده و بازیکنی است که می‌شود روی او حساب باز کرد.

سروش رفیعی می‌تواند بیشتر بازی کند اما…

بازی بدون مهاجم و با ۶‌هافبک را اسپانیا در سال ۲۰۱۰ تجربه کرده و قهرمان جام جهانی شده است اما این به شرطی است که شماهافبک‌های گلزن داشته باشید. پرسپولیس متأسفانه در فصل جاری‌هافبک گلزن ندارد هر چند هر کدام از این بچه‌ها در پُست خود بهترین هستند و پاسورهای خوبی نیز به شمار می‌روند اما کار آنها گلزنی نیست. از آن گذشته سروش رفیعی به عنوان یک‌هافبک خلاق می‌تواند  بیشتر بازی کند ولی به هر حال نظر سرمربی شرط است. من نیم دانم شرایط سروش در تمرینات یا برنامه‌های تاکتیکی پرسپولیس چگونه است اما این را می‌دانم بازیکن تأثیرگذاری است.

پرسپولیس مهاجم ششدانگ می‌خواهد

یورگن لوکادیا از پرسپولیس رفته است و دیگر هم باز نخواهد گشت. سن و سال شیخ دیاباته هم به گونه ای است که خیلی نمی‌توان روی او در طول فصل حساب باز کرد. او یک گل به مس کرمان زد و چند هفته مصدوم و از بازی‌های پرسپولیس دور شد. مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز به دلیل نیمکت نشینی‌های متوالی اعتماد به نفس خود را از دست داده و هنوز نتوانسته اند به شرایط خوب گذشته برگردند. این تیم مهاجم تراز اول می‌خواهد که بعید می‌دانم در بازار ایران پیدا شود. اگر هم در فوتبال کشورمان مهاجم خوبی داشته باشیم با باشگاهش قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود. امیدوارم یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس بتوانند یک مهاجم ششدانگ در سطح لوکادیا پیدا کنند.

همه ما پرسپولیسی‌ها یحیی را دوست داریم

متأسفانه در روزهای اخیر یکی از مجریان جوان تلویزیونی شوخی زشتی با یحیی گل محمدی انجام داد. او باید بداند همه ما پرسپولیسی‌ها یحیی گل محمدی را دوست داریم و این حرف‌ها نه تنها او را خراب نمی‌کند بلکه بر محبوبیتش نیز اضافه خواهد کرد. تلویزیون یک رسانه شخصی نیست که یک جوان گمنام برای شهرت بیشتر یا شناخته شدن بیاید و علیه سرمربی پرسپولیس حرف بزند. این بچه شاید هنوز نمی‌داند چه حرفی را باید در برنامه زنده تلویزیونی بزند و چه حرفی را نزند و بهتر بود این مسائل به او گوشزد می‌شد. از آن بدتر من هنوز ندیدم یا نشنیدم این مجری جوان از یحیی گل محمدی عذرخواهی کند و این از همه چیز بدتر است. ما پرسپولیسی‌ها منتظر عذرخواهی این جوان هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)