ابراهیم اسدی کاپیتان پیشین پرسپولیس می‌گوید: تیم پرسپولیس دو هفته زودتر از اتمام مسابقات این دوره، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که این تیم قبل از پایان هفته سی ام قهرمان لیگ بیست و دوم خواهد شد. ابراهیم اسدی گفت: الان که با شما صحبت می‌کنم هنوز بازی با سپاهان اصفهان آغاز نشده و معلوم هم نیست نتیجه این دیدار چه خواهد شد اما باز می‌گویم تیم پرسپولیس دو هفته زودتر از اتمام مسابقات این دوره، قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این تیم شایسته ترین تیم فعلی فوتبال ماست که بازی‌های درون خانه و بیرون خانه برای بازیکنانش هیچ فرقی نمی‌کند. شما دیدید پرسپولیس در اصفهان و تبریز چگونه برابر تیم‌های مدعی و گردن کلفت سپاهان و تراکتور بازی کرد و برنده شد.

وی ادامه داد: این نتایج نشان دهنده شخصیت بالای قهرمانی و برنده بودن بروبچه‌های پرسپولیس است. تیمی که برایش فرقی نکند در خانه بازی کند یا بیرون خانه یعنی شخصیت دارد و پرسپولیس الان چنین تیمی است. این شخصیت به نظر من به کادرفنی و بزرگ ترهای تیم هم برمی‌گردد. اینکه کنار این تیم یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری حضور دارند خودش نعمتی بزرگ است. هر سه این افراد در پرسپولیس توپ زده و بازوبند کاپیتانی هم بسته اند بنابراین به خوبی با شرایط فوتبال ایران و پرسپولیس آشنا هستند. پرسپولیس با این نفرات و شرایط فعلی می‌تواند زودتر از اتمام لیگ قهرمان شده و دل هوادارانش را شاد کند.

از ابراهیم اسدی که خودش در لیگ اول حرفه ای کشور در هفته آخر گل قهرمانی پرسپولیس را زده است پرسیدیم که قهرمانی در روز آخر هم هیجان انگیز است یاد نه و به ما گفت: بله اما استرس زیادی هم دارد. ما شاید درون زمین خیلی متوجه آن لحظات نبودیم و بیشتر علی آقا پروین و نیمکت پرسپولیس این استرس را احساس می‌کردند چرا که استقلال هم با ملوان انزلی بازی داشت. هر اتفاقی ممکن است در هفته آخر بیفتد هرچند واقعا هیجان انگیز است. من هرگز هفته آخر اولین دوره لیگ برتر و گلی که به فجرسپاسی شیراز زدم را فراموش نخواهم کرد. شاید فقط سپهرحیدری که گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم را به سپاهان اصفهان زد بتواند خوشحالی آن روز من را درک کنم. البته یک روز بعد بیشتر متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است و هنوز هم مدیون همبازیانم هستند که کمک کردند آن گل را بزنم. هنوز هم احساس می‌کنم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم و این خیلی ارزشمند است. امیدوارم گل قهرمانی این فصل پرسپولیس زودتر از هفته سی ام زده شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس اشاره ای هم به جام حذفی کرده و می‌گوید: خیلی‌ها معتقدند سخت ترین قرعه به پرسپولیس خورده است. یحیی گل محمدی و شاگردانش پس از حذف سپاهان در اصفهان و مرحله یک هشتم نهایی، حالا باید در یک چهارم نهایی به فولاد خوزستان یا گل گهر سیرجان می‌خورند که هر دو تیم جزو مدعیان هستند. با این حال من معتقدم قرعه خیلی برای این پرسپولیس فرقی نمی‌کند. اتفاقا من خودم دوست دارم بعد از فولاد یا گل گهر، پرسپولیس در جام حذفی به استقلال برخورد کند. یک دربی دیگر که می‌تواند تماشاگران را به سمت فوتبال بکشاند. پرسپولیس یحیی گل محمدی یک تیم نترس و با اعتماد به نفس بالاست که این فصل فرصت این را دارد که هم جام حذفی و هم لیگ را با هم ببرد و اتوماتیک وار قهرمان سوپرجام شود. به نظرم در فصل جاری این فرصت فراهم شده و تیم خوش روحیه پرسپولیس می‌تواند با این اعتماد به نفس بالا سه گانه را کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)