پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه میلان گفت: خوشحالم که بعد از یک سال هنوز هم رسانه‌های ایرانی به بازی ستارگان پرسپولیس و میلان می‌پردازند.

ابراهیم‌با ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه که همراه با این تیم قهرمان جام جهانی 1998 شد و سابقه حضور در تیم‌هایی نظیر بوردوی فرانسه، پروجا و آث میلان ایتالیا، بولتون انگلیس و … را در کارنامه دارد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره سالگرد دیدار ستارگان پرسپولیس و آث میلان و حضور ایران در جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایی مطرح کرد که در زیر می‌خوانیم.

 یک سال از بازی ستارگان پرسپولیس و میلان گذشت اما هنوز این بازی و حضور ستاره‌های نامدار فوتبال جهان در تهران برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران جذاب است.

من واقعاً خوشحالم که بعد از گذشت یک سال هنوز هم مردم و رسانه‌های ایرانی به این بازی نگاه ویژه‌ای دارند. من همراه با تیم میلان به نقاط مختلف جهان رفته‌ام اما حضور در تهران برای ما یک اتاق ویژه بود چرا که استادیوم محل بازی پر از تماشاگر بود و همچنین زمانی که ما به تهران رسیدیم یک استقبال باور نکردنی از ما انجام شد و این مسائل برای ما فوق‌العاده بود و واقعاً باید بگویم که در تهران سورپرایز شدیم و هیچگاه فکر نمی‌کردم که در کشور شما چنین استقبالی از ما انجام شود.

 البته با این بازی هم برای هواداران ایرانی یک بازی ویژه بود.

جو مسابقه و ورزشگاه محل بازی واقعاً‌ عالی بود چرا که برای هر دو تیم و هواداران نتیجه مهم نبود و همه می‌خواستیم از فوتبال لذت ببریم که وقتی می‌دیدیدم حتی تیم پرسپولیس گل که می‌خورد هوادارانش ناراحت نمی‌شدند این نشان‌دهنده این مسئله بود که برای همه چیزی مهمتر از نتیجه مهم بود و واقعاً ما خوشحال بودیم که شادی مردم را می‌دیدیم و خودمان این مسئله را خیلی خوب لمس کردیم. البته ما از تیم ایرانی بهتر بازی کردیم هرچند که آنها هم تلاش زیادی کردند اما چون ما مدت‌ها در کنار هم هستیم و آنها هماهنگ نبودند نتیجه‌گیری ما هم بهتر شد.

 از تقابل با کدام بازیکن در این بازی راضی‌تر بودی؟

پرسپولیس بازیکنی داشت که نامش را نمی‌دانم اما شماره 28 بر تن کرده بود (علی انصاریان) و او خیلی محکم بازی می‌کرد و باید بگویم از سبک بازی این بازیکن خیلی خوشم آمد البته تقابل بازیکن شماره 6 شما (کریم باقری) با گنارو گتوزو بسیار تماشایی بود و تقابل این دو نفر هیچ شباهتی به یک بازی دوستانه نداشت و به نظر می‌رسید بازی رسمی ایران-ایتالیا در میان است. خوشحالم که سال گذشته یک روز خوب برای فوتبال ایران رقم زدیم.

 درباره حضورتان در ایران هم صحبت کنید و اینکه پیش از این سابقه آمدن به ایران را داشتید؟‌

من اولین بار بود که به ایران می‌آمدم اما زمانی که قرار بود به کشور شما بیایم تاریخ ایران را مطالعه کردم و خیلی دوست داشتم زمان بیشتری در کشورتان بمانم اما به دلیل برنامه‌ریزی‌های از قبل مشخص شده فرصتی برای این کار نبود. البته همواره درباره کشور ایران نکات منفی زیادی می‌شنیدم که بعد از حضور خودمان در کشورتان متوجه شدیم که این مسائل صحت ندارد و من خونگرمی و میهمان‌نوازی ایرانی‌ها را خیلی خوب متوجه شدم.

 از فوتبال ایران چقدر شناخت دارید؟‌

به هر حال فوتبالیست‌ها همواره بازی‌های زیادی می‌بینیم و یادم می‌آید که در جام جهانی 1998 بازی ایران و آمریکا را دیدم که یک بازی خاطره‌انگیز به حساب می‌آمد البته من نسبت به فوتبال ایران شناخت نسبی دارم و می‌دانم که یکی از قدرت‌های آسیا به حساب می‌آید همچنین علی دایی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که او یکی از بهترین مهاجمان آسیا و جهان به شمار می‌رود و بازی‌های زیادی از او در تیم‌های مختلف دیده‌ام.

 فکر می‌کنید تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا می‌تواند نتایج خوبی بگیرد؟‌

بازی ایران در جام جهانی را مقابل یکی از حریفانش دیدم و به نظرم با کی‌روش که مربی نامداری در جهان است بتوانید در این بازی‌ها هم موفق شوید هرچند که من برای تیم ایران می‌توانم آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم که روزی دوباره به کشورتان بیایم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)