تماس تلفنی سرمربی ذوب آهن با کاشانی

مرجع خبری پرسپولیس : منصور ابراهيم زاده به دليل تصميم براي تمديد قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در تماسي تلفني با حبيب کاشاني اعلام کرد امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس را ندارد.

 

منصور ابراهيم زاده عصر امروز (جمعه) در تماس با کاشاني، ضمن تشکر از نظر سرپرست باشگاه پرسپوليس براي قرار دادن نامش در ميان گزينه‌هاي سرمربي‌گري تيم بزرگ پرسپوليس اعلام کرد به دليل سال‌ها حضور در فوتبال اصفهان و درخواست باشگاه ذوب‌آهن و هواداران اين تيم، تصميم به تمديد قرارداد با اين باشگاه اصفهاني گرفته است.

 

به همين دليل امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس و حضور در تهران را ندارد.

او در اين مکالمه تلفني تاکيد کرد قرار گرفتن در ميان گزينه‌هاي سرمربي‌گري تيم بزرگي چون پرسپوليس به عنوان افتخار و خاطره‌اي خوب براي وي باقي خواهد ماند و از مديريت باشگاه و هواداران پرسپوليس تشکر و قدرداني کرد.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پايان براي کاشاني و تيم پرسپوليس آرزوي موفقيت کرد.

با کناره‌گيري منصور ابراهيم‌زاده و انصراف محمد مايلي کهن از ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس، کميته فني باشگاه که متشکل از پيشکسوتان پرسپوليس، کارشناسان و صاحب نظران است، کار خود براي انتخاب سرمربي فصل آينده پرسپوليس را با بررسي برنامه هاي علي دايي، حميد استيلي و حميد درخشان آغاز کرده و متعاقبا نظر خود را در اين مورد اعلام مي کند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)