اعتراض به داوری در بازی بدون صحنه مشکوک داوری!

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن پس از شكست برابر پرسپوليس گفت: اتفاق خاصي رخ نداده،‌ ما فقط شانس خود را از دست داديم.

 

منصور ابراهيم‌زاده قبل از اينكه در نشست خبري حاضر شود، يك وايت‌بردي كه زمين فوتبال در آن نقش بسته بود، نصب كرد و سپس حرف‌هايش را اينگونه آغاز كرد: در دور رفت با پرسپوليس هم سعيد مظفري‌زاده قضاوت بازي را برعهده داشت. به گفته كارشناسان اين داور بي‌جهت علي احمدي را اخراج كرد و دوباره براي بازي برگشت هم همين داور را انتخاب كردند. من نمي‌خواهم راجع به نحوه قضاوتش در اين بازي صحبت كنم،‌ بلكه مي‌خواهم در اين باره صحبت كنم كه چرا او را دوباره براي اين بازي انتخاب كردند؟

وي افزود: در نيمه اول كاسترو توپي را سانتر كرد و در همن لحظه اسماعيل فرهادي را در محوطه جريمه زدند. بازيكنان پرسپوليس براي شروع مجدد بازي توپ را 6، 7 متر عقب‌تر از صحنه خطا كاشتند و داور هيچ اعتراضي نكرد، اما در يك صحنه مشابه وقتي بازيكنان ما مي‌خواستند توپ را در زمين قرار دهد، داور خيلي سريع به او تذكر داد كه توپ را جلوتر كاشته است.

 

 

ابراهيم‌زاده تاكيد كرد: خطاب من به حسين عسگري است؛ آقاي عسگري شما كه مي‌گوئيد مربيان نبايد درباره مسائل داوري حرف بزنند، برويد ببينيد چرا تيم‌هاي ايراني در مسابقات آسيايي بهتر نتيجه مي‌گيرند. برويد اين مشكلات را بررسي كنيد. به عادل فردوسي‌پور هم مي‌گويم به جاي تمركز روي يك سري از مسائل خاص، برود در مورد داوري‌ها بحث كند.

سرمربي ذوب‌آهن تصريح كرد: حتي داوراني كه براي قضاوت به خارج مي‌روند قضاوتشان بهتر از مسابقات داخلي است. البته اين حرف‌هايي كه من مي‌زنم براي توجيه باخت نيست. آنهايي كه در اين فوتبال داوري كردند و از مسائل داوري سر در مي‌آورند، حرف‌هاي مرا درك مي‌كنند. يك داور مي‌تواند به راحتي يك بازي را از جذابيت بيندازد. در هرحال به پرسپوليس تبريك مي‌گويم.

ابراهيم‌زاده خاطرنشان كرد: من نيمه اول به بچه‌ها گفته بودم كه پرسپوليس با سيستم 4-3-2-1 بازي مي‌كند و تاكيد كرده بودم كه از كناره‌ها حركت كنند. خيلي‌ها به من مي‌گفتند كه چرا كاسترو را از ابتدا بازي نمي‌دهم، اما او امروز هرچه توپ گرفت به وسط زمين آورد.

سرمربي ذوب‌آهن با بيان اينكه با اين شكست اتفاق خاصي رخ نداده، گفت: ما هنوز هم مي‌توانيم با اقتدار جلو برويم از فردا تمرينات خود را شروع مي‌كنيم. ما در اين بازي فقط شانس‌مان را از دست داديم. من هيچ‌وقت به دنبال اين نبودم كه از نتايج ضعيف رقبا شاد شوم بلكه حرفم اين بود كه ابتدا تيم خودمان ببرد و سپس از نتايج ضعيف رقبا شاد شويم.

ابراهيم‌زاده بار ديگر با اشاره به داوري تصريح كرد: هرداوري كه به ميدان مي‌رود ابتدا بايد وجدان خود را به كار بيندازد. بازيكنان ذوب‌آهن به من گفتند كه گل اول كه پرسپوليس زد، اوت اين تيم درست نبوده و توپ به نفع ذوب‌آهن بيرون رفته است.

سرمربي ذوب‌آهن درباره اينكه گفته مي‌شود اين تيم فقط مي‌تواند به مقام نايب قهرماني برسد، اظهار داشت: من اين حرف‌ها را قبول ندارم. تيم ملي هلند تا به حال چندين بار به فينال جام جهاني راه پيدا كرده است اما نايب قهرمان شده است. بايد بگوئيم كه آنها شايسته رسيدن به فينال نبودند؟ در فوتبال براي نتيجه گرفتن خيلي مسائل دخيل است. ما هنوز شانس داريم. دليل اصلي نتايج ضعيف‌مان در چند وقت اخير مصدوميت بازيكنان بوده است.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در حالی باخت سه بر صفر تیمش را به دلیل چند متر جلو و عقب تر کاشتن توپ به داوری ارتباط داده که در طول این مسابقه هیچ صحنه حساسی درون محوطه جریمه دو تیم رخ نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)