سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: در ۵ بازی آینده باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم و این مسئله نیز دست خودمان است.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت تیمش  پیش از دیدار روز جمعه داماش گیلان – راه‌آهن سورینت، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که از بازی قبلی با صبای قم یک محروم و یک مصدوم داریم و باید بدون 2 بازیکن خود به مصاف داماش برویم.

وی افزود: معمولاً دیدار تیم‌هایی که در جدول به هم نزدیک هستند برای هر 2 تیم سخت است و این مسئله برای تیم‌های بالا و پایین جدول صدق می‌کند. بازی ما با داماش هم یک دیدار ویژه خواهد بود و هر 2 تیم به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم تا در انتهای جدول شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی تیم راه‌آهن سورینت با اشاره به شرایط جوی کشور و بارش برف در تهران، گفت: شرایطی که چند روز اخیر در کشور حاکم بوده باعث شده در تمرینات‌مان اخلال به وجود بیاید و به خاطر بارندگی‌ها در سالن و چمن مصنوعی تمرینات‌مان را ادامه دادیم و به این شکل خودمان را برای بازی با داماش آماده کردیم. در خصوص وضعیت مالی باشگاه هم باید بگویم که شرایط همچنان مانند گذشته است و هیچ تغییری به وجود نیامده، اما بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند تا در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم.

«داماش اکنون بدون سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد، این کار راه‌آهن را ساده‌تر نمی‌کند؟» ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال اظهار داشت: اکنون در انتهای فصل هستیم و همه تیم‌ها کاملاً شکل گرفته‌اند و حتی اگر تیمی بدون سرمربی هم باشد بازیکنان می‌دانند باید چگونه با یکدیگر کار کنند. در ضمن داماش اکنون مسئول فنی دارد که قبل از این هم به عنوان مربی در داماش کار می‌کرد و نمی‌توان گفت آنها بدون سرمربی هستند و این تیم با شرایطی که دارد پر از انگیزه است.

وی خاطرنشان کرد: در 5 بازی آینده باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم که در لیگ برتر باقی بمانیم و این مسئله نیز دست خودمان است، چرا که 3 بازی ما با تیم‌هایی است که در پایین جدول رقیب‌مان محسوب می‌شوند و اگر بتوانیم در این مسابقات به پیروزی برسیم ماندن‌مان در لیگ قطعی است.

سرمربی راه‌آهن سورینت در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد  که منصور ابراهیم‌زاده بر خلاف سال‌های قبل نتیجه خوبی نگرفت و اکنون تیمش گزینه سقوط محسوب می‌شود، گفت: این مسئله به شروع فصل بازمی‌گردد که جابجایی زیادی در تیم صورت گرفت و شروع‌مان بد بود. در طول فصل هم اشتباهات داوری بارها تیم ما را اذیت کرد و بسیاری از این اشتباهات در برنامه 90 مشخص شد و تعداد آنها آنقدر زیاد است که نمی‌توان به تک تک آنها اشاره کرد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: مصدومیت بازیکنان‌مان، وضعیت باشگاه و مسائل اقتصادی که از نیم فصل گریبان ما را گرفت هم در نتایج تاثیرگذار بود و در این بین اشتباهات فنی هم داشتیم که برخی مواقع تفکرات ما جوابگو نبود، اما اکنون همه یکدل هستیم و تلاش می‌کنیم از این بحران خارج شویم و در فصل آینده نتایج را جبران کنیم.

وی در پایان گفت‌وگو با تسنیم شرایط تیم‌ها را در بالای جدول ویژه دانست و در این خصوص عنوان کرد: به نظر من بین تیم‌هایی که در بالای جدول هستند استقلال و فولاد شرایط خوبی دارند، اما از نظر بازی‌ها کار پرسپولیس برای قهرمان شدن ساده‌تر است. سپاهان هم شرایط خوبی برای قهرمان شدن دارد و می‌تواند از فرصت باقی مانده استفاده کند.همه تیم‌های بالای جدول مدعی قهرمانی هستند و حتی تیم نفت اگر در بازی‌هایی که دارد دقت کند و فرصت را مغتنم بشمارد، شانس بالایی برای قهرمان شدن خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)