مرجع خبری پرسپولیس : اختلاف بین تومیسلاو ایوکوویچ و ابراهیم شکوری باعث شد این بازیکن 15 هفته نیمکت نشین باشد و بالاخره در بازی با ابومسلم فرصت حضور در ترکیب ثابت تیمش را پیدا کند و انصافا هم ثابت کرد مستحق چنین برخوردی نبود. گفت و گویی با این بازیکن جوان انجام دادیم که در پی می آید:

* چرا انقدر دیر به تو بازی رسید؟

– خواست خدا بود و من آن را به فال نیک می گیرم. خدا را شکر می کنم که سربلند از میدان بیرون آمدم و شرمنده هواداران نشدم.

* پرسپولیس مدت ها بود در سمت چپ خط دفاعی مشکل داشت اما هیچوقت به تو بازی نرسید. دلیلش چه بود؟

– خیلی ها به من گفتند حقت است بازی کنی اما کادرفنی نظر دیگری داشت. من هم آنقدر صبر و تلاش کردم تا فرصت بازی به من هم رسید.

* گفته می شد ایوکوویچ با تو مشکل دارد و به همین دلیل است که بازی نمی کنی؟

– به دیگران کاری ندارم اما خودم شخصا با هیچکس مشکلی ندارم.

* به نظر خودت توانستی نظر مثبت کرانچار را جلب کنی؟

– من بعد از 15 هفته به میدان رفتم و طبیعی بود که نیمه اول کمی استرس داشته باشم. خوشبختانه نیمه دوم عملکرد بهتری داشتم اما با این حال معتقدم فقط 60 درصد از توانایی هایم را نشان دادم. قول می دهم نیم فصل دوم مدافع چپ مطمئنی برای پرسپولیس باشم.

* در مورد پاس گلی که به باقری دادی صحبت کن.

– استارت اول را خود آقا کریم زد و من هم بعد از دریافت پاس او سعی کردم ارسال دقیقی داشته باشم که خوشبختانه با ضربه سر آقا کریم به گل پیرزی بخش پرسپولیس تبدیل شد.

* فکر می کنی نیم فصل دوم فیکس باشی؟

– من بعد از قهرمانی با سایپا مصدومیت سختی داشتم و به همین خاطر برای ادامه فوتبالم پیام را انتخاب کردم. ابتدای این فصل هم هدفم این بود که با پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم و هنوز همین هدف را دنبال می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)