پرسپولیس نیوز : نائب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ موارد را به نمایند گان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ابلاغ کرد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج با آرزوی موفقیت برای نمایندگان ایران جهت حضور قدرتمند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2015 موارد زیر را به آنها ابلاغ کرد:

1- سهمیه‌بندی سال 2016 لیگ قهرمانان آسیا ارتباط مستقیم با عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات سال2015 دارد. بنابراین کسب جایگاه و نتایج درخشان موجبات ارتقای لیگ ایران و حفظ و افزایش سهمیه ایران اسلامی در سال آینده خواهد بود. انتظار می‌رود با تشکیل ستاد ویژه برگزاری مسابقات در آن باشگاه برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی از هم اکنون در دستور کار قرار گرفته و حضور قدرتمندانه و شایسته در این رویداد بین المللی با آمادگی فنی تیم‌ها و آنالیز حریفان پس از انجام قرعه کشی و تعیین رقیبان به عنوان رویکرد کاربردی مورد لحاظ قرار گیرد.

2- اخذ آخرین اطلاعات و مقررات مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و توجه به موارد تعیین شده و زمان بندی اقدامات در پاسخگویی و ارسال اسناد به AFC مورد توجه قرار گیرد.

3- تهیه چک لیست‌های اجرایی در بخش فنی، سرپرستی تیم، اداری – اجرایی، تشریفات، آماده‌سازی ورزشگاه و دیگر امور از اهمیت ویژه برخوردار بوده و در این رابطه سازمان لیگ آمادگی هرگونه همکاری و راهنمایی را دارد تا کلیه امور با پیش‌بینی و برنامه ریزی مناسب پیگیری و راهبری شود.

4- بررسی دقیق وضعیت بازیکنان و کادر از جمله محرومیت و دیگر موارد برای جلوگیری از هرگونه مشکل بعدی مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)