تصویب‌نامه واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر، به وزارتخانه‌های اقتصاد، تعاون و ورزش ابلاغ شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام پایگاه ملی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات کشور، تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۲۷ دیماه ۱۴۰۲ هیات وزیران درخصوص «واگذاری معادل هشتاد درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر» طی نامه شماره ۲۳۳۰۱۸ در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
بر اساس این مصوبه، معادل ۸۰ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت رد دیون و سایر تکالیف دولت واگذار می‌شود.

تعداد دقیق و نهایی قیمت سهام قابل واگذاری، با تصویب هیئت واگذاری تعیین می‌شود. نقل‌وانتقال سهام موضوع این مصوبه خارج از ساعت معاملات و خارج از اتاق پایاپای صورت گرفته و از مالیات معاف است.
طبق این ابلاغ، حقوق مالکانه سهام یاد شده پس از انعقاد قرارداد قطعی به گیرندگان سهام تعلق می‌گیرد.
شایان ذکر است؛ با توجه به سوالات پرشمار رسانه‌های محترم و هواداران عزیز به اطلاع می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس مجری دستورات و تصمیم‌های اخذ شده است ولی در این ارتباط هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی ابلاغی صورت نگرفته و تکلیف جدیدی تعیین نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)