سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است صحبت‌های کاپیتان این تیم مبنی بر حضورش در استقلال صحت ندارد.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شرایط قرارداد بختیار رحمانی با باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: بختیار تا دو فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد. او کاپیتان تیم ماست و به حضور چنین بازیکنی در فولاد افتخار می‌کنیم.

وی با تمجید از بازیکنان فولاد، افزود: فولاد برای بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، عبدالله کرمی، مهرداد جماعتی و … است و آنها باید این تیم را خانه خود بدانند. بعد از بازی با السد آقای فرکی 15 روز به بازیکنان استراحت داده و وضعیت بازیکنان با باشگاه فولاد بعد از این استراحت مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم فولاد درباره اینکه بختیار رحمانی اعلام کرده به قلعه‌نویی قول داده فصل آینده به استقلال برود، گفت: این صحبت‌ها کدام است؟ بختیار در آخرین مصاحبه‌ای که انجام داد، گفته بود در ایران فقط برای فولاد بازی می‌کند. او با فولاد قرارداد دارد.

ابن‌قاسم تاکید کرد: آقای فرکی یک فصل فوتبالی سخت را با فولاد پشت سر گذاشت و اکنون نیز نیاز به استراحت دارد، اما برخی با این حاشیه‌ها و صحبت‌ها نمی‌گذارند او استراحت کند. آرامش فولاد و فرکی را با این صحبت‌ها به هم ریخته‌اند.

وی در خصوص مدت زمان و نوع قرارداد بختیار رحمانی با باشگاه فولاد اظهار داشت: قرارداد رحمانی با فولاد تا دو فصل دیگر و به صورت توافقی است. تیم برای بازیکنانی چون بختیار است و فوتبال خوزستان به کاپیتان جوانی چون او افتخار می‌کند.

سرپرست تیم فولاد درباره وضعیت فرکی گفت: آقای فرکی فصل آینده در فولاد می‌ماند و تیم قدرتمندی می‌سازد اما به شرط اینکه برخی‌ها بگذارند و آرامشش را به هم نریزند. او در حال حاضر استراحت می‌کند و به زودی کارش را آغاز خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)