سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اتفاق خاصی نیفتاده است و اعضای تراکتورسازی باید ظرفیت خود را بالا ببرند.

به گزارش فارس ، حسین ابن‌قاسم در مورد تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل تراکتورسازی و مشکلاتی که در این مسابقه به وجود آمد، خاطر نشان کرد: در برزیل رسمی وجود دارد که برخی بازیکنان پس از زدن گل توپ را زیر پیراهن خود می‌برند و با این حرکت نشان می‌دهند که همسرشان باردار است یا به تازگی فرزندی را به دنیا آورده و پس از آن توپ را از زیر پیراهن درآورده و به سمت هواداران شوت می‌کنند که هواداران با زدن دست در خوشحالی او سهیم می‌شوند اما این بازیکن ما نمی‌دانست که این مسئله در فرهنگ ایران رفتار ناپسند است و به جای اینکه او را تشویق کنند هواداران او را فحش می‌دهند.

وی در مورد اینکه اعتراض زیادی از سوی اعضای تراکتورسازی نسبت به داوری بیان شد و آنها حتی تهدید به کنار رفتن از لیگ کردند، عنوان کرد: متأسفانه این مسئله در فوتبال ایران باب شده است، همین اکیپ داوری که روز گذشته قضاوت بازی را برعهده داشت مقابل سپاهان که شکست خوردیم و مقابل پرسپولیس قضاوت بازی ما را برعهده داشت که در آن دیدار 3 بر یک شکست خوردیم. در آن بازی گل اول هم در شرایط آفساید به ثمر رسید، این رفتارها درست نیست و اعضای تراکتورسازی ظرفیت خود را باید بالا ببرند. آنها هواداران زیادی دارند و شاید با این صحبت‌ها می‌خواهند آنها را آرام کنند.

ابن‌قاسم تأکید کرد: تیمی که اینقدر پتانسیل دارد و با حضور هوادارانش بازی شروع نشده 2 گل از تیم حریف جلو است نباید چنین مسائلی را مطرح کند. ناظر داوری اعلام کرد پنالتی درست بوده است اگر هم پنالتی اشتباه بود چرا پس از اینکه 2 بر یک جلو افتادند نتوانستند نتیجه را حفظ کنند، چرا گل سوم را نزدند.

سرپرست فولاد خوزستان با انتقاد از صدا و سیما تبریز خاطر نشان کرد: در پایان بازی آمار مسابقه به نمایش درآمد و در عین تعجب موقعیت ما را 2 و موقعیت تراکتورسازی را 6 نشان می‌داد، می‌خواهم بدانم آیا توپی که شریفات زد و یا ضربه‌ای که مهدی نوری زد و مدافع توپ را از زیر طاق بیرون کشید جزو موقعیت‌ها حساب نمی‌شود؟ شما به گزارش گزارشگر مسابقه توجه کنید، واقعا حرف‌های بدی را بیان می‌کرد که از اهواز با ما تماس گرفتند و نسبت به این مسئله اعتراض داشتند. اعضای تراکتورسازی ظرفیت خود را باید بالا ببرند، شاید یک تیم مقابل آنها قرار گرفت و برتر بود، نباید با این کارها حریف را زیر سؤال ببرند. واقعا با این هجمه‌ای که علیه داوران به راه افتاده دیگر کسی جرأت نمی‌کند سوت بزند.

وی در مورد اینکه فولاد در این هفته‌ها نتوانسته مثل ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیرد، خاطر نشان کرد: شما می‌بینید تیم‌های لیگ جا افتاده‌اند و مسافت‌های طولانی نیز باعث خستگی بازیکنان می‌شود همین حالا ببینید چقدر سفر برای ما ایجاد شده است، روز گذشته پروازمان را لغو کردند، عده‌ای از بازیکنان به تهران آمدند عده‌ای دیگر نیز صبح امروز به سمت تهران سفر کردند آن وقت امشب باید از تهران به اهواز بازگردیم و کلی از تمرینات را از دست دادیم، تنها 2 تمرین در اهواز می‌کنیم و سپس به تهران می‌آییم تا به مصاف استقلال برویم. امیدوار هستم در این دیدار بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم.

ابن‌قاسم تأکید کرد: دیروز تیم ما عملکرد خوبی داشت، آنها تنها در اواخر مسابقه و در بخشی از نیمه اول بهتر از ما بازی کردند، به هر حال برای تیم تراکتورسازی احترام قائل هستیم و امیدواریم آنها در ادامه موفق شوند.

وی در پایان اظهار داشت: واقعا باید ظرفیت‌ها را افزایش داد. شما ببینید چه رفتارهایی صورت گرفت، سنگ و اشیای مختلف به زمین پرتاب شد و حتی یک سنگ به گردن زمانی نماینده فدراسیون خورد. اگر هواداران تراکتورسازی برای پریرا بازیکن برزیلی ما دست می‌زدند چه انعکاس خوبی پیدا می‌کرد؟ مگر در دورود گهری‌ها فرهنگ‌سازی نکردند و هوادارانشان رفتار مناسبی نشان نمی‌دادند، به هر حال این کارها در تبریز هم می‌تواند انجام بگیرد. شما دیدید در کنفرانس مطبوعاتی 10 خبرنگار یک سؤال را می‌پرسیدند و هر چقدر فرکی عذرخواهی می‌کرد باز هم در مورد حرکت این بازیکن برزیلی سؤال می‌کردند که در آخر فرکی هم گفت اجازه دهید من به گذشته باز نگردم و نگویم که جاسم کرار در تبریز با حرکتی که انجام داد باعث شد 10 هزار صندلی شکسته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)