سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: رأی ایمان موسوی ابلاغ نشده است و هنوز چیزی به ما نگفتند.

حسین ابن‌قاسم در گفت وگو با فارس، در مورد شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود، متأسفانه بازیکنان ما گل نزدند و پیکان یک موقعیت استثنایی به دست آورد که توانست روی آن به گل برسد. پرسپولیس هم دیروز همین شرایط را داشت، شما دیدید پرسپولیس زیبا بازی کرد و تراکتورسازی پیروز شد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان فولاد خوزستان پیکان را دستکم گرفته بودند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همینطور است، بازیکنان ما حریف را جدی نگرفتند، خود اسکوچیچ در رختکن گفت شما به فوتبال احترام نگذاشتید و باید بازی خوبی ارائه می‌کردید.

ابن‌قاسم در مورد حضور ایمان موسوی با وجود اعلام محرومیت دو جلسه‌ای از سوی کمیته اخلاق خاطرنشان کرد: این موضوع هنوز ابلاغ نشده است، زمانی که اعلام شود فرصت شکایت به استیناف وجود دارد و بعد از آن حکم قطعی می‌شود. هنوز در این خصوص چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه تأکید کرد: باید به ما ابلاغ شود که این بازیکن محروم است و محرومیت آن مربوط به کدام بازی است، هنوز چنین چیزی گفته نشده است.ما نمی‌دانیم موسوی از کدام بازی‌ها محروم است، باید این مورد به صورت رسمی اعلام شود.

ابن‌قاسم در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما محکوم به برد هستیم، گسترش فولاد هم تیم بسیار خوبی است و ما اصلاً در لیگ تیم بد نداریم. در فوتبال گاهی اوقات نیاز به شانس است. پرسپولیس حملات زیادی کرد، اما توپ‌های تراکتورسازی به گل رسید، یکی از گلها توسط خود پرسپولیسی‌ها به ثمر رسید و گل دیگر به شکلی بود که توپ کمانه کرد، در فوتبال شانس هم مهم است.

وی در مورد اینکه اعلام شده سیزده بازیکن کارت پایان خدمت‌شان باطل شده و بختیار رحمانی هم یکی از آنها است خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز به ما اعلام نشده است، اینها گمانه‌زنی است، چنین پیامکی به من رسیده و ما توجهی نداریم و باید ابلاغ رسمی صورت بگیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)