پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شناخت آنچنانی از کریمی ندارم اما مطمئنم حضور وی در فولاد مثمرثمرتر از حضورش در پرسپولیس خواهد بود.

وی در خصوص آغاز اردوی فولاد در بروجرد اظهار داشت: اردوی 9 روزه را در بروجرد آغاز کرده‌ایم و از فردا (یکشنبه) صبح و بعدازظهر تمرین خواهیم کرد. پس از این 9 روز به اهواز باز خواهیم گشت و پس از 2 روز استراحت به اردبیل و شهر سرعین خواهیم رفت تا اردویی نیز در این شهر برگزار کنیم.

وی درباره مذاکرات باشگاه فولاد با آرش افشین عنوان کرد: افشین مبلغ بالایی را به باشگاه پیشنهاد داد که پرداخت این مبلغ در توان باشگاه نیست. همه چیز را به عهده خود افشین گذاشته‌ایم و هر کسی سوالی درباره این بازیکن دارد بهتر است از خود او بپرسد. ضمن اینکه در حال حاضر مشغول مذاکره با 2،3 بازیکن هستیم که تا پایان هفته نام این بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست فولاد خوزستان در خصوص روند مذاکرات با علی کریمی گفت: حسین فرکی با کریمی صحبت کرده و منتظر جواب این بازیکن هستیم. اگر کریمی به اهواز آمد قدمش را روی چشم می‌گذاریم.

ابن‌قاسم در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال می‌دهد کریمی به اهواز بیاید، تصریح کرد: بعضی از بازیکنان تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند تهران را ترک کنند. شناخت آنچنانی از کریمی ندارم اما مطمئنم حضور وی در فولاد مثمرثمرتر از حضورش در پرسپولیس خواهد بود. کریمی برای فوتبال ایران نعمت است.

وی درباره وضعیت مهدی امیرآبادی گفت: تکلیف این بازیکن هنوز مشخص نیست و فرکی نظرش را درباره این بازیکن اعلام نکرده است. با توجه به اینکه حسن جعفری بازیکن سپاهان را به عنوان دفاع راست جذب کرده‌ایم بعید می‌دانم امیرآبادی در فولاد بماند. او سال گذشته خیلی به فولاد کمک و برای تیم ما بزرگی کرد. به نوبه خودم از امیرآبادی تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)