سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از صدور حکم موقت بازی کردن سروش رفیعی از سوی دیوان عدالت اداری سازمان لیگ با این مسئله موافقت کرد اما بار دیگر اعلام کردند او نمی‌تواند بازی کند.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت این تیم قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان تمرینات آماده‌سازی را طبق برنامه دنبال کردند. کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده و امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در رابطه با اینکه دراگان اسکوچیچ (سرمربی فولاد) از مشکلاتی که برای بازیکنان سرباز فولاد خوزستان به وجود آمده گلایه کرده است، اظهار داشت: انتظار داشتیم سردار باران‌چشمه، سردار کمالی و … به فوتبال کمک کنند. ما در آسیا به نبرد تیم‌های حوزه خلیج فارس می رویم. با این ریزشی که در تیم اتفاق افتاده با چه کسی در میدان حاضر شویم؟ دوستان که تا این اندازه ثبت کردند آنها اجازه می‌دادند این 3-4 ماه هم می‌گذشت و سپس این بازیکنان را 3-4 سال به سربازی می‌فرستیم. بسیاری از این بازیکنان تقصیری ندارند. بازیکنانی که اصلیت اهوازی دارند پدران آنها حداقل چند روزی در جبهه حضور داشتند و این افراد با جنگ درگیری مستقیم داشتند. سردار باران‌چشمه و سردار کمالی که خودشان مدت‌ها در جنگ فعالیت کردند متوجه حرف من می‌شوند.

سرپرست فولاد خوزستان در ادامه تاکید کرد: این بازیکنان دانشجو بودند و بدون مشکل فعالیت خود را دنبال می‌کردند. باید با آنهایی که دست آنها را از دانشگاه کوتاه کرد و برای انجام این کار تهدید کرد، کوتاه کنیم. احمد عبدالله‌زاده 19 آذر به خدمت سربازی می‌رود. کاری به اینکه او فوتبالیست است نداریم. یک نانوا، قصاب، کارمند و … وقتی قرار است به خدمت اعزام شود روز قبل از اعزام می‌تواند سر کار برود. شغل این بازیکنان هم سربازی است. این نفرات را در زمان خاص مورد نظر به خدمت اعزام کنند و قوانین آن را به آنها در دوران آموزشی یاد بدهند اما واقعا چه فرقی بین فولاد خوزستان با تراکتورسازی و سایر تیم‌های نظامی است. همه ما در یک مسیر حرکت می‌کنیم. با این شرایط چطور انتظار داشته باشیم تیم‌ها به دنبال بازیکن‌سازی بروند در حالی که وقتی این بازیکنان به زمان ثمر دادن می‌رسند باید آنها را به باشگاه‌های نظامی بدهیم.

ابن‌قاسم در ادامه تصریح کرد: وقتی باشگاهی بازیکنی را پرورش می‌دهد و به رده ملی می‌رساند چه ایرادی دارد که اجازه دهند او خدمتش را در همان باشگاه پشت سر بگذارد. من دست عزیزان مسئول در حوزه نظام وظیفه را می‌بوسم. از آنها می‌خواهم به ما کمک کنند و اجازه بدهند این 2-3 ماه هم به پایان برسد. کاری به معافیت‌های دیگر نداریم خیلی از این نفراتی که در تیم ما هستند از بچه‌های اهواز بودند و مسئولان باید به فوتبال استان کمک کنند. به فرموده امام، خوزستان دینش را به جنگ ادا کرد. سروش سعیدی که دچار مشکل سربازی شده پدرش 25 ماه سابقه جبهه دارد. احمد عبدالله‌زاده 6 ماه عضو بسیج بوده و خیلی از افراد دیگر هم همین وضعیت را دارند. امیدوارم در این راستا تصمیم خوبی اتخاذ شود تا فوتبال کشور دچار مشکل نشده و بتواند به حیات خود ادامه دهد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با وضعیت سروش رفیعی و اینکه آیا او می‌تواند فردا در میدان حاضر شود، خاطرنشان کرد: دیوان عدالت اداری با صدور رایی تا زمان نهایی مشخص شدن وضعیت سربازی این بازیکن به او اجازه فعالیت داده است. در ابتدا سازمان لیگ با این مسئله که او بتواند تا مشخص شدن وضعیتش بازی کند، موافقت کرد. اما بار دیگر اعلام کردند که او نباید بازی کند و تا الان معلوم نیست فردا چه اتفاقی می‌افتد.

ابن‌قاسم در پاسخ به این سؤال که حمید درخشان از او و نعیم‌ سعداوی به خاطر اینکه اعلام کردند درخشان با یوسف وکیا مذاکره کرده است، شکایت کرد، گفت: دستش درد نکند دوست ندارم این اتفاقات در فوتبال مشاهده شود. باید احترام‌ها حفظ شود و حتی من قصد رسانه‌ای کردن این موضوع را نداشتم و نمی‌دانم از کجا معلوم شد که خبرنگاری از من پرسید درخشان با این بازیکن مذاکره کرده است. به هیچ وجه حرف بی‌پایه و الکی نزدیم و مدرک داریم. ای کاش خودم 20 آذر در تهران بودم تا قبل از شروع بازی فایل صوتی درخشان را برای او می‌گذاشتم. ما هم مدارک خودمان را داریم و آنها را ارائه می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)