پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه ساپپا در حالی خواستار برگزاری بازی اول شان با پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی هستند که گفته می شود پرسپولیسی ها درنظر دارند در صورت امکان این بازی در آزادی انجام شود.

دیدار برگشت تیم های سایپا و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر پانزدهم در تاریخ 29 بهمن سال 94 که قرار بود در ورزشگاه تختی برگزار شود در زمین آزادی برگزار شد. دیداری که به پیشنهاد پرسپولیس و با موافقت باشگاه سایپا و مجید جلالی سرمربی وقت تیم در استادیوم یکصد هزار نفری برگزار شد.

این روزها نیز این شایعه مطرح است که باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا با جلب نظر مسئولان سایپا بازی رفت خود برابر سایپا را در آزادی برگزار کند ولی ظاهرا باشگاه سایپا با این مهم مخالف است.این در شرایطی است که سازمان لیگ محل این بازی را ورزشگاه تختی اعلام کرده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در این باره گفت: ورزشگاه اول ما پاس قوامین است و ورزشگاه دوم مان هم تختی تهران. در ارتباط با بازی اول مان هم سازمان لیگ به ما اعلام کرده تا قبل از اعلام نظر شورای تأمین احتمالا بازی مان با پرسپولیس در همان دستگردی برگزار خواهد شد ولی باز هم چیزی قطعی نیست. در غیر اینصورت بازی ما در تختی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا از اینکه پیشنهادی از سوی پرسپولیس برای بازی در آزادی به باشگاهش شده باشد ابراز بی اطلاعی می کرد و تأکید داشت: ما فقط در دستگردی یا تختی بازی می کنیم و باز هم تأکید داریم که همه بازی های مان در دستگردی برگزار شود.

از سوی دیگر برگزاری دیدار های استقلال و پرسپولیس در دو روز پیاپی (چهارم و پنجم مرداد) در آزادی می تواند اثرات تخریبی بر چمن آزادی داشته باشد و برخی مسئولان سازمان لیگ از غیر ممکن بودن صدور چنین مجوزی از سوی مسئولان تعمیر و نگهداری چمن ورزشگاه آزادی دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)