خبر:  براساس برنامه اعلام شده، بازی های باقی مانده جام حذفی لابه لای مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد.

15 اسفند پرسپولیس در فولاد شهر اصفهان میهمان ذوب آهن است. برنده این بازی چهارمین و آخرین تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود. مرحله ای که با برگزاری 2 مسابقه، فینالیست ها معرفی خواهند شد.

تاریخی که برای برگزاری نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی پیشنهاد شده، نهم فروردین ماه است و استقلال و سپاهان در این روز قرار است در ورزشگاه آزادی یکی از فینالیست ها را معرفی کنند. بازی دوم شانزدهم فروردین ماه بین تیم های داماش و برنده مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن برگزار خواهد شد.

اما استقلال به خاطر حضور در بازی های آسیایی حاضر به برگزاری بازی روز نهم فروردین ماه مقابل سپاهان نیست. اگر فدراسیون با درخواست آبی ها برای تعویق این مسابقه موافقت کند، تمام معادلات به هم می ریزد.

جالب اینجاست که سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار تیم های استقلال و گهر در لیگ برتر را هم روز هشتم فروردین ماه اعلام کرده است!

با توجه به اینکه تیم ملی ایران در ماه خرداد بازی های سختی مقدماتی جام جهانی را در پیش دارد نمی توان مانند فصول گذشته دیدارهای باقی مانده جام حذفی را پس از پایان لیگ برتر برگزار کرد. بعد از این تاریخ هم وارد تعطیلات فوتبال می شویم و برخی منابع می گویند ممکن است فینال جام حذفی فصل آینده برگزار شود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)