مرجع خبری پرسپولیس : اين پرسش هنوز براي هواداران پرسپوليس برطرف نشده كه سرنوشت كميته فني پرسپوليس چه خواهد شد.

 

اعضاي اين كميته كه با فعاليت مجدد حبيب كاشاني در ابتداي فصل نقل و انتقالات ليگ برتر در باشگاه پرسپوليس روي كارآمدند حالا معلوم نيست آيا حاضرند همچنان با باشگاه پرسپوليس فعاليت خود را ادامه دهند يا قصد جدايي زودهنگام از سرخپوشان پايتخت را كرده‌اند.

 

اين كميته كه سرمربي جديد پرسپوليس را پس از چند جلسه بحث و گفت و گو انتخاب و معرفي كرد، حالا در آغاز فصل رقابت‌هاي ليگ يازدهم به صورت غيرمنتظره‌اي از رسميت افتاده تا ابهاماتي در خصوص اين مجموعه به وجود آيد.

 

اخبار غير موثقي در خصوص اين مساله به گوش مي‌رسد كه حكايت از اختلاف سليقه شديد ميان اعضاي كميته فني دارد اما هيچ يك از اعضاي اين كميته اين اخبار را تاييد نمي‌كنند بلكه با طرح مسائل مختلف به نوعي از ورود به اين ماجرا خودداري مي‌كنند تا نظر حبيب كاشاني را در خصوص اين مساله جويا شوند.

 

از قرار معلوم مشكل اصلي از سوي ذوالفقارنسب شكل گرفته چون وي پس از انتخاب محمد مايلي كهن به‌عنوان مديرفني باشگاه از ادامه همكاري با باشگاه پرسپوليس انصراف داده تا به اين شكل مخالفت خود با ورود مايلي كهن به مجموعه فني باشگاه پرسپوليس را نشان دهد اما اين مساله هرگز از سوي وي تاييد نشد به گونه‌اي كه او در واكنش به غيبتش در جلسات كميته فني مدعي شد به دليل حضور در مسافرت و خروج از تهران در جلسات كميته فني شركت نكرده و اگر زمان تشكيل جلسات در تهران باشد قطعا در خدمت پرسپوليس خواهد بود.

 

سرنوشت كميته فني پرسپوليس با ابهامات فراواني روبرو است، كميته‌اي كه قرار بود پيش از شروع بازي‌هاي ليگ برتر با حضور دو عضو جديد به صورت جدي‌تر به فعاليت بپردازد حالا با تعطيلي ناگهاني روبرو شده تا شائبه اختلاف ميان اعضاي كميته فني قوت بگيرد. بدون ترديد پايان سكوت اعضاي اين كميته و اعلام موضع حبيب كاشاني در خصوص سرنوشت اين كميته مي‌تواند ذهن هواداران را روشن كند كه آيا كميته فني پرسپوليس وجود خارجي خواهد داشت يا قبل از فعاليت پرسپوليس در ليگ برتر منحل خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)