بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید این تیم با قهرمانی در لیگ برتر ثابت کرد که توانایی قهرمانی در جام حذفی را نیز دارد.

بهنام ابوالقاسم پور در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر چه بود؟ اظهار کرد: در قهرمانی تیم پرسپولیس همه عوامل از جمله بازیکنان، کادر فنی، کادر مدیریتی و هوادار تاثیرگذار بود، یحیی گل محمدی با تفکر خیلی خوبی که داشت و با انسجامی که بین بازیکنان ایجاد کرد قهرمانی را برای پرسپولیس رقم زد.

وی در پاسخ به این سوال که یحیی چطور توانست خط دفاعی تیمش را نسبت به فصل قبل ترمیم کند تا بهترین خط دفاع را به خودش اختصاص دهد؟ افزود: پرسپولیس با تغییراتی که در خط دفاع خود ایجاد کرده بود در هفته‌های پایانی طوری بازی کرد که توانست امتیاز کامل را دریافت کند. البته در خط حمله از بازیکن خوب خارجی برخوردار بود که در ابتدای فصل آن را از دست داد، سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز از جمله دیاباته تاثیرگذار نبود و به درد تیم پرسپولیس نمی‌خورد.

ابوالقاسم پور اضافه کرد: پرسپولیس باید برای فصل بعدی از بازیکنان خوب خارجی در خط حمله استفاده کند که تفکر حرفه‌ای داشته باشند تا به درد تیم بخورد.

وی همچنین درباره ادامه حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی عملکرد بسیار خوبی داشته و حفظ او خیلی بهتر است از این که او را از دست بدهند. او در خط دفاع، حمله و هافبک با اضافه کردن بازیکنان جدید عملکرد بسیار موفقی داشت.

ابوالقاسم پور در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس انگیزه لازم برای قهرمانی در جام حذفی را دارد؟ خاطرنشان کرد: پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، بازیکنان این انگیزه و توانایی را دارند که حتی قهرمان جام حذفی نیز بشوند و این شایستگی را بازیکنان در لیگ ثابت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)