پرسپولیس تیوز : بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید لج و لجبازی کی‌روش و برانکو به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.

 بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه بزرگداشت مرحوم تختی اظهار داشت:‌ این مسئولیت بر عهده ماست که اینجا باشیم و از او یادی کنیم. مرحوم تختی منش پهلوانی، بزرگی و گذشت داشت که هم دوره‌هایش این صفت‌ها را به جوانان گفته‌اند تا آنها هم این موضوع را الگو قرار دهند.

وی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که درگیری برانکو و کی‌روش را چطور می‌بینید،‌گفت: من از گوشه کنارها حاشیه‌ها را می‌بینم جفتشان در فوتبال تأثیرگذارند و از مربیان بزرگ دنیا هستند که باید با هم کنار بیایند. لج و لجبازی به ضرر مردم است.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: ما این مربیان را آورده‌ایم که از دانش آنها استفاده کنیم نه اینکه به جوانان و مربیان دیگر خط بدهند، این حاشیه‌ها به ضرر فوتبال ایران است. بزرگ‌ترها باید صحبت کنند تا این موضوع حل شود.

ابوالقاسم‌پور در پاسخ به این سوال که در این بین حق را به چه کسی می‌دهید،‌خاطر نشان کرد: حق را به جفتشان می‌دهم کی‌روش می‌گوید برنامه‌ها را به مربیان داده آنها باید می‌‌خواندند پرسپولیس هم هواداران زیادی دارد که برانکو می‌گوید باید به آنها جواب بدهد.

وی همچنین درباره آمار و ارقامی که در خصوص سیگاری و قلیانی بودن بازیکنان فوتبال منتشر شده تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که هراتیان این موضوع را مطرح کرده گفت: هراتیان اگر جرأت دارد اسم بیاورد که کدام بازیکن بوده است. اینکه بگوید بازیکنان فوتبال سیگاری هستند از زیر موضوع در رفته است. مثل این است که من بگویم همه پزشکان زیرمیزی می‌گیرند که این واقعیت ندارد. یا بگویم فلان پزشک با لابی جاهای مختلف می‌رود. هراتیان اسم بیاورد تا بازیکن هم از خودش دفاع کند. برخی با بردن اسم بازیکنان فوتبال می‌خواهند بزرگ شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)