پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: موقعیت‌های خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و می‌توانستیم مقابل این تیم به تساوی برسیم.

بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص شکست راه‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما سه بازیکن اصلی خود در خط دفاعی را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم از بازیکنانی استفاده کردیم که پست تخصصی آنها مهاجم و هافبک بود به همین دلیل با مشکلاتی روبرو شدیم امیدوارم که این موضوع در هفته‌های آینده برطرف شود.

وی در خصوص اینکه بازیکن برزیلی در تمرینات این تیم حاضر شده بود اما گویا به علت بیماری هپاتیت نتوانسته به تیم بپیوندد در حالی‌که دروازه‌بان استقلال خوزستان هم دچار همین بیماری بوده اما برای این تیم بازی می‌کند، گفت: دکتر احمد هاشمیان به ما اعلام کرد که بازیکن برزیلی دچار بیماری‌ است و ما هم به خاطر اینکه این مسئله برای بازیکنانمان و جامعه ایران دردسری به وجود نیاورد صلاح دیدیم که او در تیم ما نباشد حتی گفتیم اگر تیم ببازد اشکالی ندارد اما خدای‌ناکرده برای سلامتی سایر افراد مشکلی به وجود نیاورد از راهنمایی رئیس کمیته پزشکی تشکر می‌کنیم گویا بیماری‌ای که بازیکن ما داشته هپاتیت C بوده در حالیکه دروازه‌بان استقلال خوزستان هپاتیت B داشته است به همین دلیل عذر او را خواستیم.

سرپرست راه‌آهن در خصوص آینده این تیم تصریح کرد: تیم ما قطعاً شرایطش بهتر از این خواهد شد. در بازی روز گذشته هم دیدید که مالکیت توپ در دست ما بود و حداقل می‌توانستیم بازی را با مساوی به پایان برسانیم. اینکه در بازی دو بر صفر توانستیم یک گل بزنیم برای ما مهم است همین که پرسپولیس را به عقب کشاندیم و فشار روی دروازه این تیم آوردیم خوب است. قطعاً در آینده هم بهتر خواهیم شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)