پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیمی که من دیروز دیدم پیشکسوتان استقلال نبود و به جز دین محمدی و اکبرپور بقیه بازیکنان را نشناختم.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تماشاگران جدیدا خیلی کمتر به استادیوم می‌آیند و این دلایل مختلفی دارد. یکی از این دلایل می‌تواند زمان برگزاری بازی‌ها باشد که زمان خوبی نیست و در این زمان‌ها اکثر مردم سرکار هستند. عامل دیگر وسائل ایاب و ذهاب و امکاناتی که در اختیار تماشاگران می‌گذارند است که این امکانات و این وسایل خیلی کم است.
 
یکی دیگر از این عوامل می‌تواند کیفیت بازی‌ها باشد که تماشاگران از بازی‌های لیگ لذت نمی‌برند و همچنین بازیکن شاخصی در تیم‌ها نمی‌بینیم ولی در صورتی که قبلا بازیکن‌هایی مثل خداداد عزیزی، عابدزاده، حمید استیلی، مهدوی کیا و… را در زمین می‌دیدیم و همین باعث کشاندن تماشاگران به استادیوم‌ها می‌شد و این بازیکنان جذاب بودند ولی الان جذابیتی در زمین نمی‌بینیم. یکی دیگر از عوامل می‌تواند پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مثل مسائل داوری و ناپاک بودن فوتبال است که تماشاگران را از فوتبال خسته کرده است.
 
وی در ادامه افزود: فدراسیون اولویت را تیم بزرگسالان قرار داده و به تیم امید اهمیتی نمی‌دهد و اگر باشگاه‌ها همکاری نکنند و بازیکن ندهند تیم امید لطماتی می‌خورد. باید طوری برنامه ریزی کنند که همه سود ببرند و باشگاه‌ها هم باید از خود گذشتگی بکنند و به تیم امید کمک کنند.
 
ابوالقاسم پور درخصوص بازی دیروز مقابل پیشکسوتان استقلال گفت: تیمی که من دیروز دیدم پیشکسوتان استقلال نبود و به جز دین محمدی و اکبرپور بقیه بازیکنان را نشناختم و از جاهای دیگر بازیکن آورده بودند. دیروز پایم را از پشت زدند و از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و مجبور شدم پایم را گچ بگیرم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی برد و باخت دارد و من هم به آن‌ها تبریک می‌گویم. در ضربات پنالتی شکست خوردیم ولی برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)