بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم ملی در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی قطر و آینده تیم ملی گفت: به نظرم کارلوس کی روش تکراری شده است. اگر آدمی را که بیش از حد ببینی خسته می‌شوی. کی روش در پنج تورنمنت سرمربی ما بوده و جامی را نیاورده است. کسانی هم که با او کار کرده‌اند خسته هستند. باید یک نیروی جوان بیاید.

ابوالقاسم پور از نکونام، گل محمدی و قلعه نویی به عنوان مربیان مناسب داخلی برای تیم ملی نام برد و افزود: اگر ترکیبی از مربیان جوان و باتجربه بگذارند می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

وی در خصوص ارزیابی اش از حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی به جای کی روش تاکید کرد: بله ایشان هم می‌تواند. باید یکی باشد که این بچه‌های جوان را جذب کند و از آنها بازی بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران پیشنهاد داد کی روش در کنار تیم ملی بماند اما نه به عنوان سرمربی. ابوالقاسم پور گفت: می‌توانند کی روش را به عنوان مدیر فنی تیم ملی بگذارند. یک نفر را بگذارند کنارش تا تجربه اش را به مربی ما منتقل کند. از کنار کی روش مربی‌ای جز نکونام بیرون نیامد.

وی افزود: مارکار آقاجانیان آن گوشه‌ها قایم می‌شود و جلو نمی‌آید. او بچه خوب و محجوبی است. به نظرم کی روش به عنوان یک مدیر فنی خوب می‌تواند کمک کند. شخصیت بین المللی او خوب است.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مربی عربستان مگر مربی بدی است؟ او آرژانتین را هم برد. به نظرم از همین جام ملت‌های آسیا یک مربی را در تیم بگذارند تا چهار سال باشد و استعدادهای خوبی برایمان پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)