پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: مردم در بازی با میلان نشان دادند که فوتبال دهه شصت و هفتاد را دوست دارند و در یک روز غیر تعطیل استقبال خوبی از آن بازی کردند.

بهنام ابولقاسم پور که روز دوشنبه در مسابقه این تیم مقابل تیم زمزم  در جام یونس شاکری حضور یافته بود درباره پیروزی تیمش در این بازی عنوان کرد: بازی جذابی بود و تیم زمزم هم تیم خیلی خوبی بود. آنها انگیزه داشتند که با بردن ما سرگروه شوند. اما تیم ما هماهنگ تر بود و توانست بازی را با اختلاف ببرد. شرایط تیم ما امسال  خیلی خوب است و  اگر بچه ها وقت بگذارند و در تمرینات حاضر شوند هرچه بگذرد کار تیمی ما بهتر می شود. به نظرم در انتهای مسابقات جز چهار تیم برتر خواهیم بود.

وی درباره بازی ستارگان پرسپولیس و آث میلان بیان داشت: به نظرم بازی با ستارگان میلان یک کار ملی بود. از آقایان رویانیان و پروین تشکر می کنم که این بستر را فراهم کردند تا این تیم را دور هم جمع شود. از همه مهم تر این بود که مردم به استادیوم آمدند و حدود شصت هزار نفر در یک روز غیر تعطیل ورزشگاه را پر کردند و این نشانگر این بود که مردم فوتبال دهه شصت و هفتاد را واقعا دوست دارند و مارا شرمنده کردند.

مهاجم پیشین پرسپولیس افزود:این بازی نشان داد که پیشکسوت ها همچنان پتانسیل این را دارند که مردم را برای تماشا جمع کنند. مسئولین می توانند از این پتانسیل استفاده کنند ، ما می توانیم سفرهای خارجی هم داشته باشیم تا خیلی از کشورها ایران را بشناسند و علاوه بر فوتبال، با مردمان کشورمان و همینطور با فرهنگ ایرانی ها آشنا شوند.

ابولقاسم پور درباره شرایط تیم پیشکسوتان پرسپولیس در برابر میلان گفت: ما در آن بازی در شرایط آماده خودمان نبودیم. خودم آنطور که باید و شاید از بازی خودم راضی نبودم اما قطعا اگر جلسات تمرین بگذارند این تیم، تیم آماده تری خواهد شد و بهتر بازی می کند. قرار شده که هفته ای یکبار در مجموعه انقلاب دور هم جمع شویم و به تمرینات مان ادامه بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)