دوشنبه 30 دی (10:38)

مرجع خبری پرسپولیس: براى انصارى فرد كه مى گويد مربى بى حاشيه مى خواهيم … اتفاقاً پرسپوليس مربى پرحاشيه مى خواهد

وقتى مى گوييم يك مدير بايد مستقل باشد و مديريت در خون او باشد برخى ايراد مى گيرند و مى گويند چرا وقتى يك مدير هنوز كارش را آغاز نكرده انتقاد مى كنيد. عباس انصارى فرد مديرى است كه قبلاً ۲ بار امتحان پس داده و البته فراز و نشيب بسيارى در كارش ديده شده است. او اگر از اشتباهات قبلى درس بگيرد احتمال موفقيت خود را افزايش مى دهد اما در غير اين صورت شانس اندكى خواهد داشت. انصارى فرد بعد از بازى با فولاد گفت: پرسپوليس نياز به يك مربى بى حاشيه دارد. با كمال احترام به ايشان و عقايدشان به نظر ما درست برعكس پرسپوليس نياز به يك مربى پرحاشيه دارد اشتباه نشود. پرحاشيه بودن به معناى بد بودن با دلالان مرتبط بودن و… نيست پرحاشيه بودن را مى توان به زرنگ بودن و حاشيه ها را شناختن هم تعبير كرد. يك مربى اگر پرحاشيه نباشد نمى تواند حاشيه ها را مهار كند. يعنى ابتدا بايد حاشيه ها را بشناسد و سپس آنها را مهار كند.

***
پرسپوليس نياز به يك گرگ باران ديده دارد. اين واقعيتى كاملاً آشكار است و اگر انصارى فرد نخواهد با آن كنار بيايد با مشكلات عديده اى مواجه خواهد شد. مربى كم حاشيه يا بى حاشيه به درد هر تيمى بخورد به درد استقلال و پرسپوليس نمى خورد و اين مهم در سنوات اخير هميشه ثابت شده است. در استقلال هم قلعه نويى را نمى توان يك مربى بى حاشيه دانست. او جو استقلال را به خوبى مى شناسد و به اندازه كافى زرنگ هم هست به همين دليل نتيجه گرفته و تيمش در صدر جدول است. قلعه نويى اگر زرنگ نبود هرگز نمى توانست اين همه ستاره را كنترل كرده و از آنها بازى بگيرد اما او طورى عمل كرد كه استقلال برخلاف فصل گذشته انتظارات هوادارانش را برآورده نمود. قلعه نويى برخلاف پيروانى قبل از حضور در استقلال در چند تيم باشگاهى نظير استقلال اهواز، مس و… كار كرده و آبديده شد. او البته مى پذيرد كه ايراداتى هم دارد و به همين خاطر با برخى ها مشورت مى كند اما خيلى ها نمى پذيرند كه ايراد دارند. ما نمى گوييم قلعه نويى هرگز مرتكب اشتباه نمى شود او در همين ليگ به امثال ذوالفقارنسب، كريمى، كاظمى و .. باخته و طبعاً ايراد داشته كه باخته اما بايد پذيرفت كه قلعه نويى در زمره مربيان زرنگ فوتبال ما محسوب مى شود.
***
عباس انصارى فرد كه ۲ دوره مدير پرسپوليس بوده بايد بداند كه پرسپوليس يك سرمربى كامل و همه فن حريف مى خواهد كسى كه هم دانش فنى بالايى داشته باشد هم مستقل باشد و هم حاشيه ها را بشناسد و در يك كلام زرنگ باشد. حتى به اعتقاد ما مربى پرسپوليس بايد اسم بزرگى هم داشته باشد و زير سايه امثال باقرى، كريمى و … قرار نگيرد. اين مربى در شرايط فعلى هر كه باشد افشين پيروانى نيست

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)