مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که این روزها صحبت های بسیاری در خصوص نفع بردن تیم استقلال از اشتباهات داوری در بین اهالی فوتبال مطرح شده است ، با نگاهی به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر نیز شائبه حمایتی محسوس از این تیم به چشم می خورد .

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی از روز جمعه فردا هفتم آبان وارد هفته سیزدهم خواهد شد که تیم های استقلال و راه آهن از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت .

 

این در حالی است که مسابقه تیم های پرسپولیس و استیل آذین که به زعم بسیاری از اهالی فوتبال دارای جذابیت های بسیاری است روز شنبه در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

 

 

اما این تنها نمونه دادن حق بازی در روز تعطیل به استقلال نبوده و در شرایط برابر با تیم پرسپولیس این تیم تاکنون و با احتساب مسابقات هفته سیزدهم ، 5 بار در روز جمعه برابر حریفان خود قرار گرفته ،  در حالی که این عدد برای پرسپولیس دو و نیم برابر کمتر بوده ؛ یعنی تنها دو بازی در روز جمعه در طول سیزده هفته برگزاری مسابقات لیگ برتر  که یکی از آنها هم دربی پایتخت بوده است!

 

 

استقلال تا امروز در هفته های هفتم ، هشتم ، نهم ، یازدهم و سیزدهم در روز جمعه  برابر تیم های سپاهان ، مس ، سایپا ، پرسپولیس و راه آهن قرار گرفته و از این حیث دو و نیم برابر رقیب دیرینه تهرانی خود از امتیاز مسابقه در روز تعطیل برخوردار بوده است .

 

هفته ی چهاردهم پرسپولیس در روز جمعه به مصاف نفت تهران می رود و از سری مسابقات هفته پانزدهم استقلال روز جمعه 21 آبان برابر شاهین بوشهر قرار خواهد گرفت و این نسبت تغییر چندانی نخواهد داشت.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)