مرجع خبری پرسپولیس : نخستین پیروزی پرسپولیس در هفته پنجم برابر صنعت نفت از لحاظ بسیاری عجیب بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس اینکه پرسپولیسی ها برای اولین بار در لیگ جلو افتادند و دیگر اینکه جواد کاظمیان که آخرین بازیکنی بود که در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و در اکثر تمرینات آماده سازی غایب بود زننده سه گل تیم بود و پایه گذار پیروزی پرسپولیس شد!

 

اما عجیب ترین قسمت ماجرا آن جا بود که وقتی همگان منتظر افت پرسپولیس در غیبت اجباری کریمی به دلیل محرومیت بودند این تیم سه بار موفق به گشودن دروازه صنعت نفت و کسب اولین پیروزی پس از 5 هفته شد. نکته ای که حتی تعجب خود کریمی را هم برانگیخته و در این خصوص گفت : «شايد مشكل پرسپوليس من بودم!  من در اين بازي محروم و از روي سكو نظاره‌گر مسابقه بودم. شايد مشكل پرسپوليس من بودم اما هر چه بود اين پيروزي براي ما بسيار خوب و روحيه بخش است و با اين پيروزي بازيكنان ما اعتماد به نفس پيدا كردند.»

 

البته کاپیتان پرسپولیس زیاد از حد شکسته نفسی می کند چراکه اگر او در بازی برابر مس سرچشمه حاضر نبود شاید یک فاجعه در کرمان رقم می خورد و پرسپولیس بدون گل او به رده هجدهم جدول سقوط می کرد! در بازی برابر شهرداری تبریز نیز جادوگر تنها بازیکن پرسپولیس بود که یک تنه در زمین دوید و یکی از گل های خورده را جبران کرد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که به اکثریت آرای هواداران این بازیکن در هر 4 بازی گذشته به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود.

 

مرجع خبری پرسپولیس در تحلیلی که پیش از این بازی ارائه داد تاکید کرد که چه بسا پرسپولیس بدون حضور علی کریمی بهتر هم بازی کند چرا که تمام بازیکنان این تیم در حضور علی کریمی مشغول تماشای وی شده و از بازی خود غافل می شوند که همین گونه هم شد.

 

کسب اولین پیروزی بدون حضور علی کریمی بیشتر از اینکه برای کریمی تعجب آور باشد ، باید برای سایر بازیکنان پرسپولیس تلنگری باشد تا با تذکر کادر فنی تفکر اشتباه خود را اصلاح کرده و هنگام بازگشت علی کریمی  همچون بازی برابر صنعت نفت بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)