مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی بازی برابر شاهین یکی از موثرترین بازیکنان میدان بود که با دوندگی‌های بی امان خود نقشی پر رنگ و ویژه در موفقیت سرخپوشان داشت.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، همیشه یکی از دغدغه‌های هواداران پرسپولیس عدم آمادگی ملی پوشان پس از بازگشت از اردوهای تیم ملی بود. دغدغه‌ای که سرمربی پرسپولیس را نیز به شکایت واداشت و چندی پیش اعلام کرد ملی پوشان پرسپولیس آماده به اردوهای تیم ملی می‌روند و در وضعیتی نامناسب و به دور از آمادگی به جمع سرخپوشان باز می‌گردند.

 

مساله‌ای که تاثیر خود را به شکلی محسوس بر عملکرد ملی پوشان پرسپولیس و به تبع آن، عملکرد کل تیم گذاشته بود.  غلامرضا رضایی مهاجم سرعتی پرسپولیس پس از چندی درخشش در ترکیب پرسپولیس در ابتدای فصل به تیم ملی امید و بزرگسالان دعوت شد اما این، سرآغازی برای افت کیفیت بازی‌های او در پرسپولیس بود.

 

 

نکته‌ای که اینبار و با توجه به اتفاق فرودگاه امارات و سرگردانی عجیب او در همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان که نمونه آن را در هیچ جای دنیا نمی‌توان دید، دوباره پیش بیی می‌شد و بازی پرسپولیس در برابر راه آهن نیز آن را تقویت کرد. با این وجود عملکرد خیره کننده این بازیکن در میدان بوشهر، خیال کادر فنی و هواداران پرسپولیس را راحت کرد.

 

فارغ از تحلیل عملکرد تیمی سرخپوشان در بازی برابر شاهین بوشهر، غلامرضا رضایی با دوندگی فوق العاده خود در این دیدار و نقش موثرش در خلق موقعیت‌های این بازی برای خود و همبازیانش، نشان داد دوباره به مرز آمادگی و روزهای اوج خود رسیده و با تمرینات مناسب، ریکاوری خوبی را پس از سفر تیم ملی به امارات داشته است و پرسپولیس می تواند از داشته های خود حداکثر استفاده را ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)