پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال فولاد نوین یا همان تیم دوم فولاد از حضور در رقابت های جام حذفی انصراف داد تا فولاد خوزستان بی دردسر حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود در حالی که پیش از این هم انصراف تیم فولاد یزد خوزستانی ها را راهی مرحله یک هشتم پایانی کرده بود.

اینکه اساسا چرا و بر چه اصلی تیم فولاد می تواند در یک رقابت کشوری برابر تیم دوم هم خانواده خود قرار بگیرد و مشکلی پیش نیاید به کنار اما انصراف تیم های فولادی یکی پس از دیگری و رسیدن این تیم به دو قدمی جام حذفی در نوع خود جالب می باشد.

این هم از ویژگی های منحصر به فرد فوتبال ماست که یک تیم مثل پرسپولیس باید دو مسابقه سنگین که یکی از آنها 120 دقیقه ای بوده برگزار کند و کلی محروم و مصدوم بدهد و برابر تیمی قرار بگیرد که تازه وارد رقابت ها شده است!

سازمان لیگ باید از ابتدا تکلیف تیم های شرکت کننده و انصراف دهنده را مشخص کند و پس از آن اقدام به قرعه کشی رقابت ها کند تا چنین بی عدالتی خنده داری شکل نگیرد.

پرسپولیس که 5 آبان به مصاف راه آهن رفته و دهم آبان با الوند در جام حذفی روبرو شده است ، چهارشنبه این هفته پانزدهم آبان هم باید در لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان برود و طی 10 روز سه مسابقه برگزار کند در حالی که حریفش یعنی فولاد خوزستان به هیچ وجه چنین وضعیتی ندارد.

اکنون فولاد که علاوه بر جام حذفی در لیگ برتر نیز جدی ترین رقیب قهرمانی پرسپولیس است با استراحت فوق العاده بیشتر  ، بدون اینکه بازی در جام حذفی انجام داده و محرومی داشته باشد و به احتمال زیاد در شهر خود میزبان پرسپولیسی خواهد بود که به سختی به این مرحله رسیده و برخی بازیکنان خود را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)