رئال مادرید و اتلتیكو مادرید دو تیم فینالیست جام حذفی اسپانیا در دیدار پایانی فصل جاری فوتبال این كشور به مصاف هم رفتند و در پایان راه راه پوشان با برتری برابر سفید پوشان جام را در ورزشگاه خانگی رئال بالای سر بردند.

 این دیدار ساعت ۲۱ و سی‌ دقیقه به وقت محلی- ۲۴ به وقت ایران – در ورزشگاه 'سانتیاگو برنابئو'ی پایتخت اسپانیا آغاز شد و در پایان با نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو به پایان رسید. این در حالی است که رئال در ابتدا یک بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود.

 

رونالدو در دقیقه 14 رئال را پیش انداخت اما کاستا در دقیقه 35 کار را به تساوی کشاند. دو تیم همین نتیجه را تا پایان 90 دقیقه حفظ کردند تا کار به وقت های اضافه بکشد . در این اوقات که با حوادث بسیاری همراه بود در دقیقه 98 میراندا گل برتری را برای اتلتیکو زد .

بازی دو تیم به‌حدی حاشیه داشت که داور برای وقت اضافه دوم 5 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد! رئال هم بسیار بداقبال بود که سه بار توپ را به تیر دروازه حریف زد. در این دیدار سه نفر اخراج شدند. ژوزه مورینیو، کریس رونالدو و گابی. به نظر می‌رسد محرومیت‌های سنگینی در انتظار چندین نفر از بازیکنان و مربیان هر دو تیم باشد.

در دقیقه 114 کریستیانو رونالدو به دلیل خطای شدید از بازی اخراج شد. 6 دقیقه بعد کاپیتان اتلتیکو گابی هم با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما در نهایت نتیجه تغییر نکرد تا کاپیتان اخراجی تیم دوم شهر مادرید جام حذفی را پس از سال ها ناکامی این تیم بالای سر ببرد.

 

رئال در این بازی موقعیت های بسیاری را از دست داد به طوری که در این بازی تنها سه توپ این تیم به تیر دروازه حریف برخورد کرد! از سوی دیگر اتلتیکو هم از هیچ عملی برای ایجاد جنگ روانی و اتلاف وقت بازی چشم پوشی نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)