خبرگزاری پرسپولیس : باشگاه لس آنجلس بلوز آمريكا باشگاه پرسپوليس را تهديد كرد در صورت بازي گرفتن از امير عابدزاده كار را از طريق فيفا پيگيري خواهد كرد.

باشگاه لس آنجلس بلوز آمريكا كه هفته گذشته پرسپوليسي‌ها را به شكايت به فيفا تهديد كرده بود، بار ديگر با ارسال نامه‌اي آمادگي خود را براي شكايت به فيفا اعلام كرد.

در اين نامه كه از سوي منصوري مديرعامل اين باشگاه ارسال شده، آمده است:

من به تازگي مطلع شده‌ام كه عابدزاده در يك بازي تداركاتي ديگر براي پرسپوليس به ميدان رفته است. فكر مي‌كنم مديريت باشگاه پرسپوليس نه به باشگاه بلوز احترام مي‌گذارد و نه قوانين و مقررات فيفا.

اگر باشگاه ما و پرسپوليس تا پايان اين هفته (14 سپتامبر – 24 شهريور) به توافقنامه‌اي امضا شده دست پيدا نكنند، باشگاه بلوز شكايتي رسمي را به فيفا مي‌فرستد كه در آن علاوه بر درخواست محروميت دو ساله براي عابدزاده، به دليل دزديدن بازيكن اين باشگاه در حساس ترين برهه ليگ، خواهان دريافت تاوان و خسارت از پرسپوليس و عابدزاده خواهد شد. ديگر نه از طريق تماس تلفن و نه از راه مذاكره هيچ كاري با آنها نخواهيم داشت و منتظر آنها در محكمه فيفا هستيم!

لطفا فدراسيون فوتبال ايران را مطلع كنيد كه عابدزاده از سوي باشگاهش اجازه ندارد كه در هيچ تمرين يا ديداري شركت كند. باشگاه پرسپوليس نيز بارها از اين موضوع آگاهي پيدا كرده اما به نظر مي‌رسد آنها توجهي به قوانين فيفا ندارند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)