ستاره جدید خط حمله چلسی اعتراف کرد در یک مقطع از دوران بازیگری‌‌اش به خود قول داده بود که دیگر برای تیم‌های تحت هدایت آقای خاص بازی نکند.

به گزارش تسنیم، ساموئل اتوئو در گفت‌وگویی با نشریه سان انگلیس با اعتراف به اینکه در دوران بازیگری‌اش برای بارسلونا جزو دشمنان ژوزه مورینیو بوده است، اظهار داشت: قبل از اینکه به اینتر بروم و به مورینیو ملحق شوم، من و او یکدیگر را خوب نمی‌شناختیم و روابط‌‌مان کمی متشنج بود. یاد می‌آید که حتی یک بار با خودم عهد کردم که دیگر برای تیمی که مورینیو مربی آن است بازی نکنم.

مورینیو افزود: خدا می‌دانست که صلاح من در چیست. او می‌خواست نشان دهد که من درباره مورینیو اشتباه می‌کردم و اینکه ژوزه یک دوست است. او حالا دوباره مربی من است.

چلسی در حالی خود را برای چهارمین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس آماده می‌کند که از 3 بازی اول خود تنها 2 امتیاز در بازی خارج از خانه برابر منچستریونایتد از دست داده است. آبی‌پوشان لندن که حالا اتوئو نیز می‌تواند برای آنها به میدان برود، فردا (شنبه) به مصاف اورتون می‌روند.

مهاجم کامرونی پیشین تیم آنژی ماخاچ کالا با تاکید بر اینکه از دوران بازیگری‌اش زیر نظر مورینیو لذت برده است، افزود: اینکه دوباره می‌توانم با مورینیو همکاری کنم برایم لذت محض است. رابطه او با بازیکنانش در داخل زمین همانقدر خوب است که در بیرون آن. یک مربی با چنین ویژگی نادر است.

اتوئو سال 2010، یک سال پس از ترک بارسلونا، به همراه اینتر ژوزه مورینیو در سری A، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)