پرسپولیس نیوز : ایران، احتمالا تنها نقطه کره زمین است که در آن، عضو هیات مدیره یک باشگاه برای خودش کنفرانسِ مطبوعاتیِ شخصی ترتیب می دهد تا نقطه نظرات‌اش را با رسانه ها در میان بگذارد.

در شرایطی که مخاطبان فوتبال، مدیرانِ ارشد مهم ترین باشگاه های اروپایی را توی قاب های رسانه ای ندیده اند، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هر روز روی جلد روزنامه ها هستند تا به انتقاد از کادر فنی تیم بپردازند، درست مثل سال قبل که رئیس هیئت مدیره این تیم تساوی با نفت تهران را ننگ آور توصیف کرد! بعد از زادمهر، حلا نوبت به حسین عبدی رسیده تا اولین انتقادهایش از برانکو را عملی کند. آن ها به اندازه ای هیجان زده و بی صبر دست به انتقاد از سرمربی کروات زده اند که تصور می شود از نتایج دو هفته اول تیم خوشحال باشند .

هیات مدیره پرسپولیس، وظایف پرشماری در این باشگاه دارد. وظایفی مثل پیدا کردن اسپانسر و یا فراهم آوردن ترتیبی که تیم با لباسِ دو فصل قبل در زمین مسابقه حاضر نشود! همه این وظایف اما معلق مانده اند تا مدیران باشگاه سرخپوش پایتخت برای انتقاد از سرمربی تیم وقت داشته باشند. اگر چه کنفرانس مطبوعاتی حسین عبدی لغو شده اما به نظر می رسد واکنش های او به برانکو همچنان ادامه باشد. او از زمان کنار گذاشته شدن از نیمکت پرسپولیس، هرگز رابطه خوبی با این مربی نداشته است.

میزان تاثیر حسین عبدی، دکتر زادمهر و دیگر اعضای هیات مدیره سرخپوشان زمانی مشخص می شود که به یاد بیاوریم آخرین قهرمانی پرسپولیس  در شرایطی رقم خورده که باشگاه هیات مدیره نداشته و فقط یک سرپرست داشته است! شاید دلیل این ماجرا این باشد که آن ها در این سال ها همواره از وجود هیات مدیره بهره مند بوده اند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)