مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با سخت‌گيري‌هاي كه انجام داديم، به هيچكس اجازه سوء استفاده از تيم‌هاي پايه را نمي‌دهيم.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، عباس انصاري فرد درباره ديدار برابر شاهين بوشهر اظهار داشت: با توجه به حضور ياوري در اين تيم، هرگز نبايد حريف را دست كم بگيريم و به نتايج گذشته دل خوش كنيم. شايد اين بازي براي ما آسان باشد؛ اما در واقع، روزي سختي را در پيش داريم.

وي افزود: خوشبختانه بچه هاي پرسپوليس سر حال هستند و با كوششي كه در تمرينات انجام مي‌دهند، به آنها اعتقاد قلبي دارم. آنها با تلاش بيشتر راحت مي‌توانند در ماه مبارك رمضان شادي را بين هواداران بياورند.
انصاري فرد درباره وضعيت اسپانسر گفت: پيشنهادهاي زيادي داريم؛ اما منتظر نظر رئيس سازمان تربيت بدني هستيم. به احتمال فراوان، تا دو روز آينده مشكل اسپانسر حل خواهد شد.

عباس انصاري فرد درباره استفاده برخي افراد از نام پرسپوليس و حضور در ليگ برتر واليبال و بسكتبال، اظهار داشت: اين خبرها را شنيده و به شدت پيگيري مي‌كنم. مطمئن باشيد فدراسيون هاي واليبال و بسكتبال زير بار خواسته اين افراد نمي‌روند چون بايد قانون را رعايت كنند. پرسپوليس در رشته‌هاي مختلف در فصل جاري به ميدان خواهد رفت.

 
وي درباره سوء استفاده برخي افراد از تيم‌هاي پايه پرسپوليس عنوان كرد: با سخت گيري‌هايي كه انجام داده ايم، به هيچ كس اجازه سوء استفاده از اين تيم هاس را نمي‌دهيم. هر فردي اگر اطلاعي دارد، به باشگاه بيايد و با ما در ميان بگذارد.
 
مدير عامل پرسپوليس افزود: به همين دليل، يك مربي خوب برزيلي را براي تيم هاي پايه انتخاب كرده ايم. اگر مشكلي وجود دارد، در جلسه هفتگي به من اعلام مي‌كند. اگر كسي بخواهد مشكلاتي را به وجود آورد، با من طرف است چون برنامه هاي زيادي براي اين تيم ها دارم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)