معاون فرهنگی باشگاه پرسپولیس از اجرای طرح‌های فرهنگی ویژه در سطوح بازیکنان، مربیان و هواداران در این باشگاه خبر داد.

با حضور امیرعلی محبی مشاور عالی باشگاه پرسپولیس در امور فرهنگی و مدیر و سرمربیان تیمهای پایه جلسه‌ای در ورزشگاه شهید درفشی‌فر تشکیل شد.
در این نشست محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه، مسعود زارعی سرمربی تیم نونهالان، حسن خان محمدی سرمربی تیم نوجوانان، فرزاد آشوبی سرمربی تیم جوانان و محمود انصاری سرمربی تیم امید حضور داشتند.
محبی در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مربیان، گفت: باشگاه پرسپولیس با اولویت برنامه‌های فرهنگی تلاش دارد طرح‌های خود را در سطوح بازیکنان، مربیان و هواداران به اجرا درآورد که جزییات آن در جلسات آتی تشریح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که طرح‌های فرهنگی باشگاه پرسپولیس بدون کمک و یاری اعضای این باشگاه بالاخص مربیان توفیقی حاصل نخواهدكرد.
محبی با تاکید بر اینکه طرح‌های فرهنگی در ابعاد مختلفی تنظیم شده و قابل اجراست، گفت: مربیان نظرات خود را می‌توانند درباره طرح‌های فرهنگی ارایه دهند.
در ادامه این جلسه مربیان تاکید کردند که اکنون زمان مناسبی برای اقدامات فرهنگی است چرا که در همین ایام باشگاه برنامه‌های استعدادیابی خود را به اجرا درآورده و داوطلبان در مقاطع سنی مختلف طی برنامه منسجمی توانمندی‌های خود را ارایه می‌کنند.

براساس این گزارش، در پایان این نشست محبی در زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده و در جریان چگونگی استعدایابی تیم‌های پایه قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)