مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: پيشكسوتان مايه افتخار باشگاه هستند و من مي‌خواهم در اين شرايط همه با هم متحد و به دنبال ساختن پرسپوليسي پرافتخار باشيم.

 

محمد رويانيان درباره خبر پيامك محمد مايلي كهن به قائم مقام باشگاه كه در وبلاگ مازيار ناظمي بازتاب پيدا كرده بود، گفت: واقعيت اين است كه من از چنين حرف‌ و سخن‌هايي خوشم نمي‌آيد.

 

احترام تمام پيشكسوتان براي ما واجب است. ما بايد همه اين مسائل را فراموش كنيم. امروز همه ما بايد به دنبال يك پرسپوليس سرافراز باشيم.

 

وي افزود: پيشكسوتان پرسپوليس همه مايه افتخار ما هستند و من همه آن‌ها را دوست دارم و نگه داشتن احترام آن‌ها را بر خودم واجب مي‌دانم. از همه آن‌ها هم مي‌خواهم كه همه با هم متحد باشيم و مانند برادر و اعضاي خانواده بزرگ پرسپوليس با تمام توان‌مان به آينده درخشان پرسپوليس فكر كرده و در اين راه تلاش كنيم.

 

رويانيان ادامه داد: در اين ميان بايد آستانه تحمل‌مان را بالا ببريم. نبايد وقت‌مان را صرف پاسخ دادن به يكديگر كنيم بلكه بايد تلاش‌مان اين باشد تا پرسپوليسي درخشان بسازيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه اما قائم مقام شما در باشگاه پرسپوليس گويا پاسخي به اظهارات و بيانيه‌ي مايلي كهن داده گفت: پاسخي كه زارع داد براي دفاع از باشگاه و مديريت پرسپوليس بوده است. ايشان آدم بسيار مومن و مودبي است اما از اين پس در همان راهي قدم مي‌گذاريم كه عنوان كردم و آن احترام متقابل و تلاش براي اوج گرفتن دوباره پرسپوليس است. همه ما يكي هستيم و با تلاش واحد و احترام متقابل براي موفقيت پرسپوليس قدم برمي‌داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)