پرسپولیس نیوز : قهرمان تنیس روی میز ایران در سال های نه چندان دور برای دیدار با علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال رفت.

 مجید احتشام زاده در جمع خبرنگاران علت حضور خود در فدراسیون فوتبال را صحبت با ریاست فدراسیون درباره شرکت در مزایده به منظور خرید سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد و اظهار داشت: ما به همراه یک شرکت خصوصی قصد داریم در مرحله چهارم مزایده این دو باشگاه شرکت کنیم که البته با توجه به سابقه بازی ام در تیم شاهین بیشتر تمایل دارم برای خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس شرایط شرکت در مزایده را مورد بررسی قرار بدهم.

این قهرمان اسبق تنیس روی میز اضافه کرد: من در دوران جوانی ورزشکار دورشته ای بوده ام که هم فوتبال بازی می کردم و هم تنیس روی میز. من در تیم شاهین در پست فوروارد بازی می کردم و در مقطعی هم که به تیم تاکسیرانی پیوستم در پست دروازه بانی به میدان می رفتم. در همان دوران علی دایی هم عضو باشگاه تاکسیرانی بود. البته سابقه بازی برای باشگاه اقبال را هم دارم.

وی افزود: با توجه به شرایط بغرنجی که این روزها باشگاه پرسپولیس با آن دست به گریبان است به عنوان یک ایرانی تصمیم گرفته ام تا به اتفاق جمعی از دوستانم برای شرکت در مرحله چهارم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس شرکت کنم.

احتشام زاده در پاسخ به این سوال که  نگران ارقام هنگفت احتمالی که در مرحله چهارم پیشنهاد می شود نیستید، تصریح کرد: به هر حال ما هم ارقام خودمان را داریم و شاید لازم باشد دیگران نگران حضور ما باشند تا ما نگران دیگران. این یک رقابت سالم برای نجات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که ما هم به خاطر آن وارد کارزار شدم.

 قهرمان اسبق تنیس روی میز در این باره که فکر می کنید اهلیت شما مورد تایید سازمان خصوصی سازی قرار بگیرد عنوان کرد: من یک ایرانی هستم که در طول همه این سال ها در کشورم ماندم تا به مملکتم و جوانانش خدمت کنم. بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشورهای همسایه به من پیشنهاد کار می دادند و من در طول این سال ها در ایران ماندم و به کشورم خدمت کردم. فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

احتشام زاده در ادامه تاکید کرد: نه بدهی مالی دارم و نه بدهی مالیاتی. 35 سال، از ابتدای دوران قهرمانی ام در ورزش در کشورم ماندم و به ایران خدمت کردم.

 قهرمان اسبق تنیس روی میز در این باره که علی کفاشیان از حضورش در فدراسیون برای این منظور مطلع است یا نه، گفت: بله، از قبل با وی هماهنگ کردم و حالا به دیدارش می روم تا در این باره با رییس فدراسیون صحبت کنم. البته می دانم برای اقدامات اولیه باید به سازمان خصوصی سازی بروم اما در حال بررسی چگونگی ورود به این موضوع هستم.

احتشام زاده در این خصوص که برنامه ای برای خرید باشگاه استقلال هم دارد یا خیر، توضیح داد: من پس از دوران بازی فوتبال عضو باشگاه استقلال بودم و اکثر قهرمانی های باشگاهی ام در تنیس روی میز را در باشگاه استقلال کسب کرده ام. اگر شرایط مالی مان اجازه بدهد برای خرید استقلال هم اقدام می کنیم اما تصمیم قطعی ما بیشتر خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)