پنجشنبه 3 بهمن (13:00)

مرجع خبری پرسپولیس : شایعه بازگشت قطبی پر رنگ تر می شود .

افشین قطبي پس از حضوري سه هفته‌اي در استراليا به دوبي بازگشته است. درحالي كه گفته مي‌شد قطبي در مدت حضورش در استراليا ديداري با پيم فربيك سرمربي تيم ملي استراليا نداشته اما او در اين مدت ميهمان فربيك بوده و اين دو هر روز باهم ديدار داشته‌اند. حتي قطبي با پيشنهاد فربيك براي حضور در تيم ملي استراليا مواجه شده كه البته پاسخ او به اين پيشنهاد همان بود كه در گذشته آن را اعلام كرده بود؛ «من سال‌ها براي حضور روي نيمكت يك تيم به عنوان نفر اول تلاش كرده‌ام و ديگر نمي‌خواهم نفر دوم باشم.»  او که از اقامت نه چندان کوتاهش در استرالیا کاملا خوشحال است و به نظر باتری‌هایش شارژ شده، همچنان اخبار فوتبال ایران را تعقیب می‌کند. این در حالی است که حضور او در دوبی نشان دهنده علاقه‌اش به کار در منطقه خلیج فارس و به خصوص ایران است.
*پرسپوليس، عشق و موقعيت.
مهدی حاجی‌باقر، مدیربرنامه‌های قطبی در پاسخ به شایعات مختلف درباره احتمال بازگشت او به پرسپولیس به ایسنا گفته: «از من پرسيده شد كه آيا قطبي به پرسپوليس بر مي‌گردد كه من هم گفتم در باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران روي قطبي باز است و اگر مذاكره‌اي انجام شود، قطبي حتما به اين پيشنهاد فكر مي‌كند چون به مردم ايران و پرسپوليس علاقمند است اما تا به حال صحبتي از سوي باشگاه پرسپوليس با من يا قطبي انجام نگرفته است.»
*چه کسی مخالف است؟
قطبی در هیات مدیره پرسپولیس دو مخالف جدی دارد. آنها که شرایط عجیب سرمربی سابق پرسپولیس پیش از ترک ایران را دلیلی بر عدم انعقاد قرارداد تازه می‌دانند اما در شرایطی که پیروانی، گرویی لازم برای هدایت پرسپولیس را ندارد و لوکا بوناچیچ نیز از فهرست گزینه‌ها حذف شده، کدام مربی می‌تواند هدایت این تیم پردردسر را برعهده بگیرد. پاسخ ایسنا به این سوال این است که با وجود تكذيب گفت‌و‌گوي پرسپوليس با افشين قطبي اين شايعه به صورت جدي مطرح است كه برخي نمايندگان باشگاه با قطبي مذاكراتي را انجام داده‌اند تا در صورت به بن‌بست رسيدن گفت‌و‌گوهاي‌شان با گزينه‌هاي موجود، سراغ گزينه‌اي بروند كه دم دست‌ترين فرد براي پرسپوليس است.
امتیاز قطبی، آشنایی با پرسپولیس و کم دردسر بودن قرارداد مجدد با اوست. اما این یک وجه قضیه است. نکته مهم تر حسی بود که او را به خارج از ایران راهنمایی کرد. اگر قطبی دوباره به ایران برگردد، چه تضمینی وجود دارد که دوباره هوایی نشود؟ به هرحال زیرساخت‌ها همان است و آدم‌ها همان

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)