سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد ممکن است ستاره‌های پا به سن گذاشته را برای جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ چزاره پرندلی اعلام کرد ممکن است به شکل غیر منتظره‌ای فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیرو را برای جام جهانی 2014 برزیل به تیم ملی دعوت کند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در گروه B مقدماتی راهیابی به جام جهانی صدرنشین است. او مدتی پیش تاکید کرده تمامی فوتبالیست‌های ایتالیایی که در تمام دنیا در حال فوتبال بازی کردن هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

دل پیرو از سال 2008 تاکنون در ترکیب آتزوری به میدان نرفته ولی فصل گذشته در ترکیب باشگاه سیدنی استرالیا در 21 بازی موفق شد 14 بار گلزنی کند.

پرندلی در این مورد به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در مارس و آوریل (فروردین و اردیبهشت) وضعیت همه بازیکنان ایتالیایی از جمله فرانچسکو توتی، آنتونیو دی ناتاله و حتی الکس دل پیرو را بررسی می‌کنم. در آن برهه زمانی نمی‌‌توانم هیچ برنامه‌ای داشته باشم، فقط می‌خواهم قوی‌ترین تیمی که می‌توانم را با خودم به جام جهانی ببرم.

وی در ادامه گفت: به دنبال بازیکنانی هستم که بتوانند موثر واقع شوند. دل پیرو هنوز هم اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد، به همین خاطر او را نیز زیر نظر دارم.

دیدار بعدی ایتالیا در مقدماتی، راهیابی به جام جهانی در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) مقابل بلغارستان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)