پرسپولیس نیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه راه آهن از احتمال برگزاری بازی خانگی راه آهن مقابل پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج خبرداد.
 
محمد جواد کولیوند در گفتگو با مهر اظهار کرد: با پذیرش پیشنهاد باشگاه راه آهن مبنی بر انتقال فعالیت های ورزشی این باشگاه به استان البرز در جلسه شورای عالی ورزش البرز مقدمات این کار آغاز شده است و تلاش ما در فاز نخست برگزاری بازی خانگی راه آهن مقابل پرسپولیس در هفته پایانی نیم فصل اول در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج است.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که در جلسه روز گذشته شورای عالی ورزش عنوان کردم مجموعه مدیریت باشگاه و هیئت مدیره راه آهن راغب به انتقال فعالیت های خود به البرز و استفاده از ظرفیت های این استان برای باشگاه داری در ورزش کشور هستند.
 
کولیوند ادامه داد: باشگاه راه آهن با استفاده از متدهای روز باشگاه داری به دنبال نقش آفرینی موثر در ورزش کشور است و علاقمند به تیمداری در رشته های مختلف ورزشی است.
 
وی تصریح کرد: در این مسیر رایزنی هایی با باشگاه آژاکس هلند هم انجام شده است تا از تجارب این باشگاه در حوزه استعدادیابی و تیمداری بهره بگیریم.
 
کولیوند حضور باشگاه راه آهن در البرز را یک فرصت طلایی برای ورزش غنی البرز دانست و گفت: معتقدم آینده روشنی در این همکاری مشترک رقم خواهد خورد و طرفین در یک همکاری دوسویه می توانند منافع زیادی از آن داشته باشند.
 
وی در پایان افزود: نگاه مدیران باشگاه راه آهن مقطعی و زودگذر نیست و علاقمندیم راه آهن به باشگاهی بومی و محبوب در میان البرزی ها تبدیل شود.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)