امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با مالکان این باشگاه دچار اختلاف شده و احتمال دارد که از داماش در آینده‌ای نزدیک جدا شود.

 

 

در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص اختلاف عابدینی با مالکان باشگاه مطرح شد که به نظر می‌رسد این شایعات حقیقت دارد. عابدینی در این خصوص می‌گوید: «من با مالکان باشگاه اختلاف دارم و آنها باید یک سری مسائل را در مورد نحوه تیم‌داری مشخص کنند. اگر این شرایط ادامه داشته باشد از داماش می‌روم.»

 

عابدینی در حالی این موضوع را می‌گوید که گفته می‌شود مالکان داماش برای تصمیم‌گیری‌های کلان خواهان افزایش اختیاراتشان هستند و این در حالی است که عابدینی چندان دوست ندارد که آنها در مسائل تیم فوتبال داماش دخالت کنند. حتی گفته می‌شود مالکان داماش موافق انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید نبودند.

 

اگر عابدینی از داماش برود برخی می‌گویند که دیگر عضو مجمع فدراسیون نخواهد بود ولی خودش می‌گوید: «دوستانی که این فکر را می‌کنند در اشتباه هستند و من حتی با جدایی از داماش هم عضو مجمع خواهم بود.» عابدینی در شرایطی این جمله را به زبان می‌آورد که خیلی‌ها می‌گویند او راهی پرسپولیس خواهد شد ولی خودش می‌گوید: «من در شرایطی به پرسپولیس می‌روم که اعضای هیأت مدیره این باشگاه به طور رسمی از من چنین درخواستی داشته باشند. من فقط با حکم مدیرعامل به پرسپولیس نمی‌آیم و اگر مرا می‌خواهند باید هیأت مدیره پیشنهاد بدهد و با من قرارداد رسمی امضا کند در ضمن پست برای من مهم نیست و می‌خواهم به پرسپولیس خدمت کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)