خبرگزاری پرسپولیس : بازی کردن علی کریمی در دربی ممکن است برای همیشه هواداران پرسپولیس را از دیدن هنرنمایی او در مستطیل سبز محروم کند.

روز گذشته علی کریمی نزدیک به 6 ساعت در درفشی فر فیزیوتراپی و آب درمانی کرد و در هنگام خروج از این مجموعه با هواداران پرسپولیس مواجه شد که از او می خواستند هر طور شده در دربی 76 بازی کند.

کریمی این روزها در یک 2 راهی عجیب قرار گرفته است، دکتر رازی تصمیم در خصوص حضور کریمی در دربی را به خود این بازیکن واگذار کرده اما او را در خصوص تبعات تصمیمش آگاه کرده است.

در صورت حضور علی کریمی در بازی روز جمعه، این احتمال وجود دارد که رباط زانوی شماره 8 که در حال حاضر دچار کشیدگی شده، پاره شود و کریمی بین 8 ماه تا یک سال خانه نشین شود.

دکتر رازی این را هم گفته که پارگی رباط بازیکن در سن 34 سالگی می تواند عواقب بدتری داشته باشد و حتی منجر به آویختن کفش های جادوگر شود !

از طرفی یحیی گل محمدی به کریمی اعلام کرده که سلامتی او را به خاطر دربی به خطر نمی اندازد اما فشار هواداران کریمی را از نظر روحی تحت فشار قرار داده است.

بر اساس آخرین خبرهای دریافتی ، احتمال بازی کردن کریمی در دربی بسیار ضعیف است اما ممکن است کاپیتان دوم سرخپوشان به عنوان یک وزنه روحی در فهرست 18 نفره تیمش قرار بگیرد و از روی نیمکت دربی هفتاد و ششم را دنبال کند.

با این حال احتمال قوی تر اینست که علی کریمی از روی سکوها یا حتی در خانه اش حسرت بازی کردن در دربی هفتاد و ششم را بخورد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)